Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"


Poprzedni temat «» Następny temat
Bardzo drodzy urzędnicy
Autor Wiadomość
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Wto 20 Paź, 2009 09:55   Bardzo drodzy urzędnicy

http://www.portalpomorza.pl/aktualnosci/8/10667
Cytat:
Bardzo drodzy urzędnicy

MALBORK. Bieżący rok jest rekordowy, jeśli chodzi o wydatki na utrzymanie pracowników Urzędu Miasta. Na koniec września magistrat zatrudniał 127 osób. Wynagrodzenia i pochodne dla nich to wydatek blisko 4,3 mln zł.


Należy do tego doliczyć pensje strażników miejskich, czyli ok. 550 tys. zł. 400 tys. zł to koszty utrzymania kadry zajmującej się wyłącznie promocją miasta, która dwa lata temu została wyprowadzona z urzędu. To daje łącznie ponad 5,2 mln zł!
Dla porównania, gdy Andrzej Rychłowski zasiadał w fotelu burmistrza, miał pod sobą niewiele ponad 100 urzędników. W 2006 r., czyli w ostatnim roku sprawowania władzy przez poprzednika, utrzymanie takiego sztabu ludzi kosztowało rocznie 3 mln 348 tys. zł. Na tę kwotę składają się wynagrodzenia i pochodne odprowadzane przez pracodawcę. Wówczas samorządowcy wytykali zatrudnienie każdej kolejnej osoby. Potem, przy milczącej aprobacie radnych, pracowników przybywało. Trzeba też było na nich wydawać coraz więcej pieniędzy. W 2007 r. ze 103 pracowników administracji w styczniu, zrobiło się 107 w grudniu. Ich praca, wraz z pochodnymi, wyceniona była na 3,4 mln zł. Warto wspomnieć, że przed dwoma laty znacznie wzrosły także wydatki na promocję miasta. W 2006 r. było to zaledwie 280 tys. zł, a zatrudniona przez 12 miesięcy osoba kosztowała zaledwie 14 tys. zł. Rok później pula na akcje promocyjne wzrosła do 326 tys. zł, z czego wynagrodzenia pracowników pochłonęły już ponad 118 tys. zł. Łączne wydatki na pensje przekroczyły więc 3,5 mln zł.
W ubiegłym roku nie było taniej. W Urzędzie Miasta w styczniu zatrudnionych było 104 pracowników, w grudniu już 130. Magistrat tłumaczy, że ma to związek z wejściem w jego struktury Straży Miejskiej. Ale, zgodnie z obowiązującą strukturą zatrudnienia, liczy 16 osób... Koszty utrzymania samych pracowników administracji to ponad 3,7 mln zł, do których należy doliczyć 689 tys. zł, które wydane zostały zatrudnienie strażników. Nie mówiąc już o kosztach wynagrodzeń i pochodnych w jednostce zajmującej się promocją miasta, które w 2008 r. wyniosły ponad 267 tys. zł. To wszystko dało blisko 4,7 mln zł.
Autor: Anna Szade
Źródło: Gazeta Malborska

Gdyby w mieście było jak trzeba, niech tam niech mają, ale skoro nawet objazdu nie można wyznaczyć, tony śmieci walają się wszędzie, urząd oczywiście nie jest od sprzątania, ale od egzekwowania zawartych umów już tak.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Irasisko 


Wysłany: Wto 20 Paź, 2009 17:54   

to tak szybko licząc miesięcznie na jednego pracownika ok 2800 zł. Normalnie szok :shock: ....
_________________
"Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego" Lew Tołstoj
 
 
agrest123 
Dojrzały/niedojrzały owoc


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Wto 20 Paź, 2009 19:31   

Irasisko napisał/a:
to tak szybko licząc miesięcznie na jednego pracownika ok 2800 zł. Normalnie szok :shock: ....


Kazda dobra praca musi byc sowicie winagradzana :peace:
_________________
Malbork - kocham to miasto!!!
Ale czy ludzi niekompetentnych, robiących z niego własny folwark i prowincję?
 
 
Milek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009 19:38   

agrest123 napisał/a:
winagradzana
Arizona ? :hahaha:
 
 
[Konto zawieszone]
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009 19:48   Re: Bardzo drodzy urzędnicy

Cytat:
400 tys. zł to koszty utrzymania kadry zajmującej się wyłącznie promocją miasta, która dwa lata temu została wyprowadzona z urzędu.


Warto mieć pasje i poświęcać się miastu i jego władzom ku chwale mieszkańców :clap:
Brawo dla Burmistrza, że docenia starania pracowników od promocji.
Ostatnio zmieniony przez [Konto zawieszone] Wto 20 Paź, 2009 19:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Robin Hood 


Pomógł: 2 razy
Wysłany: Sro 21 Paź, 2009 19:33   Re: Bardzo drodzy urzędnicy

Sysadm_user napisał/a:
...Brawo dla Burmistrza, że docenia starania pracowników od promocji.


Pracowników promocjji należy chołubić i doceniać przy każdej nadarzającej się okazji, a nuż ich doświadczenie i wsparcie może okazać się nieocenione za jakiś czas...
_________________
Liber is est existimandus, qui nulli turpitudini seruit.
Cave me, Domine, ab renegatus, ab inimico vero me ipse cavebo.
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011 13:54   

NaszeMiasto.pl
Cytat:
Czterech urzędników magistratu do zwolnienia

2011-02-13, Aktualizacja: dzisiaj 09:29

Naszemiasto.pl (JS)
Po zwolnieniach pracowników Miejskiego Domu Kultury przyszedł czas na redukcje w Urzędzie Miasta Malborka i odejścia w Straży Miejskiej. To kolejny etap wprowadzania oszczędności w malborskiej administracji. Ale nie wszędzie tnie się etaty
(...)
- W Urzędzie Miasta przeprowadzana jest procedura restrukturyzacji. Polega ona na zmianie organizacyjnej. Zostało to poprzedzone bardzo wnikliwą analizą zatrudnienia w magistracie. W wyniku tej analizy doszliśmy do wniosku o konieczności wypowiedzenia umów czterem osobom - mówi Piotr Szwedowski, sekretarz miasta Malborka. - Dotyczy to Wydziału Spraw Społecznych, Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej oraz Wydziału Organizacyjnego. Restrukturyzacja związana jest z racjonalizacją zatrudnienia w urzędzie.
(...)
Przypomnijmy, że w poprzedniej kadencji samorządu liczba urzędników rosła w szybkim tempie. Na koniec 2007 roku w urzędzie pracowało 86 osób, w 2008 roku - 93. W 2009 roku struktura urzędu zwiększyła się o kolejne 3 osoby, a w ubiegłym sięgnęła "setki". I nie ma w tej liczbie m.in. strażników miejskich, którzy od 2008 formalnie są pracownikami wydziału Urzędu Miasta o nazwie "Straż Miejska"
(...)
Nie wszędzie jednak są planowane oszczędności. W Malbork Welcome Center zatrudniono właśnie sekretarkę. W jednostce zajmującej się promocją miasta pracować będzie 11 osób w sumie na 8 i ćwierć etatu. Do tej pory MWC nie posiadało sekretarki, więc spytaliśmy, czy to stanowisko jest niezbędne.
- Tak, stanowisko takie jest niezbędne w MWC - odpowiada Magdalena Marszałkowska, dyrektor MWC. - Nie jest to stanowisko, które wiąże się wyłącznie ze standardowymi obowiązkami sekretarki. Nie ma typowego sekretariatu w Malbork Welcome Center. Osoba ta będzie wykonywała również inne zadania, głównie związane z organizacyjnym funkcjonowaniem jednostki. Związane jest to również z wprowadzeniem nowej instrukcji kancelaryjnej, zwiększeniem wykorzystania sali konferencyjnej, sprawami formalnymi jednostki, niezbędnymi do prowadzenia w jednostce samorządowej.


Przechwytywanie.PNG
Plik ściągnięto 5273 raz(y) 34,8 KB

_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
morfeusz 

Wysłany: Nie 13 Lut, 2011 19:25   

Te 6 300 000 deficytu pomiędzy przychodem a wydatkami łatwo zniwelować, wystarczy ograniczyć o nieco ponad 10% wydatki na UM i MWC.

Cytat:
- Tak, stanowisko takie jest niezbędne w MWC - odpowiada Magdalena Marszałkowska, dyrektor MWC. - Nie jest to stanowisko, które wiąże się wyłącznie ze standardowymi obowiązkami sekretarki.

Uspokoiło mnie trochę to zdanie, bo już zacząłem sobie wizualizować te niestandardowe obowiązki :-D
 
 
agrest123 
Dojrzały/niedojrzały owoc


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011 19:37   A może sprywatyzować...

morfeusz napisał/a:
Te 6 300 000 deficytu pomiędzy przychodem a wydatkami łatwo zniwelować, wystarczy ograniczyć o nieco ponad 10% wydatki na UM i MWC.

Cytat:
- Tak, stanowisko takie jest niezbędne w MWC - odpowiada Magdalena Marszałkowska, dyrektor MWC. - Nie jest to stanowisko, które wiąże się wyłącznie ze standardowymi obowiązkami sekretarki.

Uspokoiło mnie trochę to zdanie, bo już zacząłem sobie wizualizować te niestandardowe obowiązki :-D


... a może sprywatyzować MWC. Niech na wolnym rynku wykażą się operatywnością i zyskami :peace: :hahaha: Porównując wydatki i dochody, przedszkola są bardziej biznesowe niż MWC.
_________________
Malbork - kocham to miasto!!!
Ale czy ludzi niekompetentnych, robiących z niego własny folwark i prowincję?
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011 23:25   

agrest123 napisał/a:
Porównując wydatki i dochody, przedszkola są bardziej biznesowe niż MWC
No ale jaki szacun wśród branży mają! szkoda tylko, że sami turyści tego nie docenili jakoś spektakularnie, jak firma turystyczna dostaje suwenir od innych firm turystycznych...
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group