Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"


Poprzedni temat «» Następny temat
10 dni w siodle - 01 do 11 sierpnia 2008r.
Autor Wiadomość
sybiseck 


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Sro 27 Sie, 2008 12:49   cdn. Henryków Ziębice.

;-) Podczas podróży zdarzało się, że kilka razy zmoczył nas deszcz. Jedynym miejscem gdzie można było przeczekać ulewę to schowanie się pod most. Jechaliśmy szlakami rowerowymi, które są niedostępne dla samochodów.

Ka0_027.jpg
Henryków
Plik ściągnięto 3278 raz(y) 54,85 KB

Ka0_041.jpg
Ziębice
Plik ściągnięto 3278 raz(y) 80,85 KB

Ka0_045.jpg
Ziębice
Plik ściągnięto 3278 raz(y) 51,26 KB

Ka0_005.jpg
Plik ściągnięto 3278 raz(y) 92,55 KB

 
 
Linka 
Mistrz
Bride of Francula


Pomogła: 8 razy
Wysłany: Sro 27 Sie, 2008 13:15   

Świetne fotki! :ok: Piękne miejsca, szkoda, że tak daleko od nas ;-)
_________________
.............................................
 
 
sybiseck 


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Sro 27 Sie, 2008 13:29   

:mrgreen: :mrgreen: Dzięki ! Jutro będzie ciąg dalszy tj: Paczków i Kamieniec Ząbkowicki. Niektóre zdjęcia są szarawe - to z powodu pogody. Czasami było tak ciemno, że zastanawiałem się czy je obić . Pozdrowienia i do zobaczenia jutro. :piwo: :ok:
 
 
sybiseck 


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Czw 28 Sie, 2008 07:36   cdn. wycieczki

;-) Zgodnie z zapowiedzią dziś jedziemy dalej. Dla zainteresowanych linki do stron Kamieńca i okolic. Ja prezentuje tylko zdjęcia zrobione obecnie . Opisy historyczne można znaleźć w internecie. http://www.zamkipolskie.com/kaec/kaec.html
http://www.zamki.pl/?idzamku=kamieniec

Ka0_054.jpg
Plik ściągnięto 3254 raz(y) 76,06 KB

Ka0_085.jpg
Plik ściągnięto 3254 raz(y) 67,84 KB

Ka0_064.jpg
Plik ściągnięto 3254 raz(y) 100,06 KB

Ka0_065.jpg
Plik ściągnięto 3254 raz(y) 79,3 KB

 
 
sybiseck 


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Czw 28 Sie, 2008 07:44   cdn. Kamieniec

:-D :-D Zamek w Kamieńcu Ząbkowickim to ostatnie dzieło Karla Friedricha Schinkla wzniesiony w latach 1839-1872 na polecenie Marianny Niderlandzkiej.

Ka0_077.jpg
Plik ściągnięto 3252 raz(y) 81,46 KB

Ka0_071.jpg
Plik ściągnięto 3252 raz(y) 95,36 KB

Ka0_066.jpg
Plik ściągnięto 3252 raz(y) 75,92 KB

Ka0_063.jpg
Plik ściągnięto 3252 raz(y) 95,88 KB

 
 
amot 
andy


Wysłany: Czw 28 Sie, 2008 11:27   

Dzieki, że zdecydowałeś się podzielić z nami Twoją drogą.
Zdjęcia wspaniałe jak zawsze - czuć klimat miejsca i czasu ... . Wartobybyło tam być.
Cały czas mam na uwadze, że chcieć to móc.
Pozdrawiam serdecznie - Andrzej
 
 
piaskowiec52 


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Czw 28 Sie, 2008 12:02   

Dzięki za piękne zdjęcia.Widoki sliczne aż by się chciało wyśpiewać starą naszą pieśń Mazowsza "Piękna nasza Polska cała"Nie wiem czemu zmylił mnie tytuł "10 dni w siodle" i pomyślałem o koniach................no cóż starość.Pozdrawiam.
_________________
piasek
 
 
amot 
andy


Wysłany: Czw 28 Sie, 2008 18:20   

... bo czujnym trzeba byyyć ... . Wiek 59.
 
 
Anowi 
Dziewczę


Pomogła: 2 razy
Wysłany: Czw 28 Sie, 2008 18:39   

Sybi, i ja dziękuję za foty.
To najlepsza reklama miejsc wartych obejrzenia.
I wielka zachęta.
Baaaardzo chciałabym tam pojechac. Bardzo :)
_________________
Lepiej żeby mnie nienawidzili taką, jaką jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę.
-------------------------------------------------------------------
Tu, gdzie jestem teraz, to miejsce, gdzie powinnam być.

 
 
Linka 
Mistrz
Bride of Francula


Pomogła: 8 razy
Wysłany: Czw 28 Sie, 2008 19:24   

Ja też na początku miałam skojarzenia z jazdą konną, ale Sybi inne siodła wybiera ;-) Kamieniec Ząbkowicki i charakterystyczne baszty z krenelażem widoczne z oddali na jednym ze zdjęć widzieliśmy przez okno pociągu w maju tego roku podczas podróży do Czech, szkoda, że nie mieliśmy czasu go odwiedzić, bo widać warto :ok:
A wiecie, że Ząbkowice Śląskie to Frankenstein? :mrgreen: piszę tak przy okazji, bo to niedaleko :-D no i zamek pasuje, jak ulał do nazwy dawnego powiatu :peace:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group