Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"


Poprzedni temat «» Następny temat
Czy znów na malborskim dworcu pojawia się pociągi SKM?
Autor Wiadomość
Aida 
Homeisterynn


Pomogła: 7 razy
Wysłany: Pon 05 Sty, 2009 12:27   

Bo zapomniałam dwukropka. :hahaha: I wyszło, że 2 pociągi jadą na cały dzień, a miało być, że w sensie 1:Intercity 2:Ekspress, a osobowe-zwykłe po normalnych cenach nie bardzo. :hihi: :hihi: :hihi:
Pospieszny jeździ o 4 rano albo dojeżdża o 2.
Przesiadki zimą przy -20 stopniach to dla morsów chyba. ;-) A jak pociąg ucieknie...
(A nawiasem mówiąc: ostatnio to mi PKP wypluł, że jedzie jeden ekspress i trzy intercity ale to był jakiś kurs świąteczny więc pewnie dlatego. :-P )
_________________
z wiatrem ale pod prąd!
Ludzka praca naprawia skutki ludzkich błędów.
 
 
 
Pan Samochodzik 


Wysłany: Pon 05 Sty, 2009 13:19   

Wracając do SKM . Wiadomo jest , że woj pomorskie podzielone jest na część pierwszą główną od Słupska, Bytowa i Człuchowa do Tczewa i zadupie za Wisłą które różnym tam marszałkom w aglomeracji ni jak nie pasuje do ich koncepcji o przepraszam chyba ,że są wybory to i głęboka prowincja się przyda , ale żeby dotrzeć do urny wyborczej nie potrzebny jest ani SKM , ani PKS który w Malborku praktycznie przestał istnieć. :nook: :nook: :nook:
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pon 05 Sty, 2009 15:06   

Swięte słowa Panie S...
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Mr.Kłosik
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Sty, 2009 15:44   

Pan Samochodzik napisał/a:
Wracając do SKM . Wiadomo jest , że woj pomorskie podzielone jest na część pierwszą główną od Słupska, Bytowa i Człuchowa do Tczewa i zadupie za Wisłą

Skrótem - dla niektórych osób województwo pomorskie kończy się na lewym brzegu Wisły :nook:
 
 
MrKłosik 
Mistrz
Inwestycji


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009 15:06   

http://malbork.naszemiast...nia/986622.html

Cytat:
Niedługo zmiany w umowach na przewozy kolejowe. SKM dojedzie prawdopodobnie tylko do Wejherowa

Wiele wskazuje na to, że od grudnia pociągi SKM będą kursować tylko w relacji Tczew - Wejherowo. SKM-ki znikną z linii Wejherowo - Lębork - Słupsk.

10 grudnia, wraz ze zmianą rozkładu jazdy, wygasa umowa na prowadzenie przewozów lokalnych, jaką Urząd Marszałkowski zawarł trzy lata temu z konsorcjum SKM i PKP Przewozy Regionalne. SKM i PKP PR podzieliły między siebie niemal cały pomorski rynek - SKM obsługuje połączenia między Tczewem i Słupskiem, a PKP PR prawie wszystkie inne linie lokalne w regionie (na odcinku Tczew ė- Gdańsk Gł. pociągi PKP PR i SKM dublują się). Wyjątkiem są tylko linie Malbork - Grudziądz, gdzie ruch, od 1 marca, prowadzi Arriva PCC, i Wierzchucin - Szlachta, gdzie kursują zarówno pociągi PKP PR, jak i Arrivy.

Trzy lata temu pomorski rynek kolejowy był niepokrojonym na kawałki tortem, który został w całości, choć w przetargu, przekazany konsorcjum PKP PR/SKM. Teraz sytuacja jest odmienna. Jak dowiedziała się nasza redakcja, tort został "pokrojony" i Urząd Marszałkowski ogłosi aż siedem przetargów na przewozy w woj. pomorskim (szczegóły poniżej). Osobno zostanie ogłoszony przetarg na odcinek Tczew - Wejherowo i osobno Gdynia - Słupsk.

- Według mnie, SKM powinna obsługiwać tylko ruch metropolitalny - mówi Mieczysław Struk, pomorski wicemarszałek, powstrzymując się od dalszych komentarzy.

- Urząd Marszałkowski chce zmusić SKM, by się określiła, czy chce jeździć do Iławy, Elbląga czy Słupska, czy chce być koleją aglomeracyjną - mówi, prosząc o anonimowość, ekspert związany z branżą kolejową.
Zarząd SKM na razie wstrzymuje się od komentarzy dotyczących nowych przetargów.


Zmiany, zmiany, zmiany

W szóstym przetargu jest najwięcej linii

Oferta będzie dotyczyć wszystkich, oprócz Malbork - Grudziądz, linii niezelektryfikowanych, Gdynia - Kościerzyna - Wierzchucin, Kościerzyna - Chojnice, Tczew - Chojnice, Chojnice - Szczecinek - Słupsk, (Gdynia) - Reda - Hel, Lębork - Łeba, Bąk - Czersk. Do tego przetargu dopisano zelektryfikowany odcinek Słupsk - Ustka. Czy do tego przetargu staną inne firmy oprócz PKP PR? Zakusy na Pomorze ma Arriva, jednak sygnały od jej szefów są takie, że liczyli, iż niezelektryfikowany rynek będzie podzielony na więcej części. PKP PR nie będą miały problemu ze zorganizowaniem taboru na tak dużą liczbę linii. Dla Arrivy, a także jakiegokolwiek innego prywatnego przewoźnika, może być to niewykonalne.

Gdyby SKM chciała utrzymać ofertę, musiałaby wystartować w dwóch przetargach, na odcinki Tczew - Wejherowo i Gdynia - Słupsk.

Podczas debaty kolejowej w redakcji "Polski Dziennika Bałtyckiego" wicemarszałek Mieczysław Struk mówił, że jest zwolennikiem, by SKM dojeżdżała do Wejherowa, a Andrzej Osipów, prezes SKM - że do Lęborka. Z naszych informacji wynika, że szefostwo SKM nie podjęło jeszcze decyzji, czy będzie startować tylko w przetargu na linię Tczew - Wejherowo, czy - chcąc utrzymać trasę do Lęborka - także na odcinek Gdynia - Słupsk.

Rynek przewozów pasażerskich na liniach zelektryfikowanych w woj. pomorskim został podzielony w sumie na cztery części.

Osobno zostaną jeszcze ogłoszone przetargi na obsługę połączeń Gdynia - Tczew - Laskowice oraz Gdynia - Tczew - Malbork - Elbląg - Iława.

W przypadku, gdyby przewozy przejęła inna firma, pasażer nie powinien odczuć zmian związanych np. z podwyżką cen biletów.

Arriva stosuje identyczną taryfę co PKP Przewozy Regionalne, obie firmy mają też umowę na sprzedaż wspólnych biletów.

Piątym będzie przetarg na linię Malbork - Kwidzyn - Grudziądz, gdzie od 1 marca ruch prowadzi prywatny przewoźnik PCC Arriva.

Umowa Arrivy z Urzędem Marszałkowskim na obsługę tego odcinka, podobnie jak kontrakt konsorcjum PKP PR/SKM na inne pomorskie linie, wygasa 10 grudnia br.

Wszystkie przetargi mają być ogłoszone tuż przed długim majowym weekendem, po zaakceptowaniu go przez Sejmik Województwa.

Wszystkie umowy ze zwycięzcami będą zawierane na sześć lat - od grudnia 2009 do grudnia 2015 r.

Paweł Rydzyński - POLSKA Dziennik Bałtycki
_________________

"Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć - świadczy o naszej mądrości." - Władysław Grzeszczyk

"Co ludzi najchętniej nazywają głupotą? Mądrość, której nie rozumieją." - Marie von Ebner-Eschenbach
 
 
 
n0000ne 

Wysłany: Czw 23 Lip, 2009 16:43   

no i nie będzie SKM do Malborka, przynajmniej do 2015r. :/

Cytat:

Data dodania: 2009-07-23 11:49:47
Pomorskie przetargi: rynek pozostanie bez zmian?

Otwarto oferty w przetargu na wykonywanie przewozów pasażerskich w woj. pomorskim w okresie od 13 grudnia 2009 r. do 12 grudnia 2015 r. Oferty złożyło czterech przewoźników - SKM, PKP Przewozy Regionalne, Arriva PCC oraz Dolnośląskie Linie Autobusowe (na licencji DLA przewóz podróżnych prowadzą Koleje Dolnośląskie).

Analizując złożone oferty można przyjąć założenie, że wraz z grudniową zmianą rozkładu jazdy sytuacja na pomorskim rynku przewozów lokalnych nie zmieni się: SKM nadal kursować będzie w relacji Tczew - Słupsk, PKP PR pozostaną największym lokalnym przewoźnikiem w regionie, nie zmieni się "stan posiadania" Arrivy, która jako jedyna złożyła ofertę na odcinek Malbork - Grudziądz, natomiast w dwóch innych zadaniach złożyła znacznie wyższą ofertę od PKP PR.

Oto szczegóły wszystkich ofert:

Zadanie 1: Lębork – Łeba, Chojnice – Kościerzyna, Kościerzyna - Gdynia Gł., Gdynia Gł. – Hel. Okres 13.12.2009 – 12.12.2015.

Oferta PKP PR. Dofinansowanie w kolejnych rozkładach jazdy (kolejno: SJRP 2009/10, 2010/11, 2011/12, 2012/13, 2013/14, 2014/15): 8,97 zł za kilometr, 9,04, 9,08, 9,13, 9,17, 9,20; punktualność 95 proc.

Oferta DLA. Dofinansowanie w każdym kolejnym rozkładzie jazdy 18,53 zł za kilometr; punktualność 97 proc.

Oferta Arriva PCC. Dofinansowanie w każdym kolejnym rozkładzie jazdy 30,00 zł za kilometr; punktualność 90,5 proc.

Zadanie 2: Słupsk – Ustka, Tczew – Chojnice, Chojnice – Czarne – gr. woj. - (Szczecinek), (Szczecinek) – gr. woj. - Słosinko – Słupsk. Okres 13.12.2009 – 12.12.2015.

Oferta PKP PR. Dofinansowanie w kolejnych rozkładach jazdy: 13,52 zł za kilometr, 13,62, 13,69, 13,75, 13,81, 13,86; punktualność 95 proc.

Oferta Arriva PCC. Dofinansowanie w każdym kolejnym rozkładzie jazdy 30,00 zł za kilometr; punktualność 90,5 proc.

Zadanie 3: Gdynia Gł. – Smętowo Gr. – gr. woj. – (Laskowice Pom.). Okres 13.12.2009 – 11.12.2010.

Oferta PKP PR. Dofinansowanie w SJRP 2009.10: 10,82 zł za kiliometr; punktualność 95 proc.

Zadanie 4: Gdynia Gł. – Słupsk. Okres 13.12.2009 – 12.12.2015.

Oferta SKM. Dofinansowanie w kolejnych rozkładach jazdy: 9,81 zł za kilometr, 9,84, 10,37, 10,47, 10,64, 10,73; punktualność 95 proc.

Zadanie 5: Wejherowo - Gdynia Główna - Gdańsk Gł. – Tczew. Okres 13.12.2009 – 12.12.2015.

Oferta SKM. Dofinansowanie w kolejnych rozkładach jazdy: 3,46 zł za kilometr, 3,49, 3,51, 3,53, 3,57, 3,60; punktualność 95 proc.

Zadanie 6: Gdynia Gł. - Malbork – Stare Pole – gr. woj. – (Elbląg), Malbork – Prabuty – gr. woj. – (Iława Gł./ Olsztyn Gł.). Okres 13.12.2009 – 12.12.2015.

Oferta PKP PR. Dofinansowanie w kolejnych rozkładach jazdy: 12,96 zł za kilometr, 12,89, 12,77, 12,64, 12,49, 12,32; punktualność 95 proc.

Zadanie 7: Malbork - Kwidzyn – Gardeja – gr. woj. – (Grudziądz). Okres 13.12.2009 – 11.12.2010.

Oferta Arriva PCC. Dofinansowanie SJRP 2009.10: 18,00 zł za kilometr; punktualność 94,44 proc.

Zadanie 8: Chojnice – Bukowo Człuchowskie – gr. woj. – (Piła). Okres 13.12.2009 – 12.12.2015.

Oferta PKP PR. Dofinansowanie w kolejnych rozkładach jazdy: 16,66 zł za kilometr, 16,97, 17,26, 17,56, 17,86, 18,16; punktualność 95 proc.

Zadanie 9: Kościerzyna – Szlachta / Łąg Południowy – (Wierzchucin). Okres 13.12.2009 – 11.12.2010.

Oferta PKP PR. Dofinansowanie w SJRP 2009/10: 16,29 zł za kilometr; punktualność 95 proc.

Oferta Arriva PCC. Dofinansowanie w SJRP 2009/10: 18,00 zł za kilometr; punktualność 94,44 proc.

Stawki w zadaniach 2, 3, 6, 7, 8 i 9 dotyczą całości zadań.


dalsza część artykułu i źródło
 
 
superfan 


Pomógł: 2 razy
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 21:42   

Cytat:
Był też pomysł, żeby pociągi SKM jeździły do Malborka. Macie takie plany?

Dwa lata temu pojawiły się głosy władz Malborka i mieszkańców, żeby tak się stało. My nigdy nie mówiliśmy, że nie, ale obecnie wykonujemy przewozy na podstawie umowy podpisanej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Pomorskiego na dwa odcinki obsługi, które nie zawierają trasy do Malborka. Trasa, którą obsługujemy i będziemy obsługiwać przez najbliższe 6 lat to jest trasa od Słupska do Tczewa.


źródło
 
 
 
MrKłosik 
Mistrz
Inwestycji


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Czw 26 Mar, 2015 12:38   

Coś o marzeniach viceburmistrza o SKM -> https://youtu.be/tFIHHHTwxAo?t=3m30s
_________________

"Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć - świadczy o naszej mądrości." - Władysław Grzeszczyk

"Co ludzi najchętniej nazywają głupotą? Mądrość, której nie rozumieją." - Marie von Ebner-Eschenbach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group