Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
Autobusem po krawędzi bankructwa
Autor Wiadomość
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Sro 19 Gru, 2007 15:06   Autobusem po krawędzi bankructwa

http://www.portalpomorza.pl/aktualnosci/8/1903
Cytat:
MALBORK. Czas na uzdrowienie miejskiej spółki komunikacyjnej - szykuje się prywatyzacja MZK, stojąca na krawędzi bankructwa. W czwartek malborscy radni mają zająć się sprawą, która rodzi kontrowersje i – jak twierdzi burmistrz Malborka - od dawna była “zamiatana pod dywan”.

Radni mają zdecydować, czy rozpoczną się procedury zmierzające do prywatyzacji Miejskiego Zakładu Komunikacji. Przez pół roku, specjalnie powołany zespół ludzi przyglądał się funkcjonowaniu i analizował sytuację miejskiej spółki. Jednym ze scenariuszy, które proponuje, jest prywatyzacja.

Od początku kadencji burmistrz Andrzej Rychłowski nie ukrywał, że sprawa miejskiego przewoźnika jest trudna i przez lata była “wmiatana pod dywan”. Wydaje się, że nadszedł czas, by problemy spółki komunalnej zacząć rozwiązywać.
W najbliższym czasie należy spodziewać się radykalnych działań w tej sprawie, ponieważ spółka znajduje się na skraju bankructwa – powiedział niedawno burmistrz Rychłowski. - Przez lata w tej kwestii prowadzona była polityka, którą nazwać można polityką „jakoś to będzie”, a dziś - tak samo jak w przypadku ZGKiM - podjąć trzeba zdecydowane działania. Temat ten szeroko będzie poruszany na najbliższej sesji Rady Miasta.
W najbliższy czwartek więc miejscy rajcy staną przed decyzją, która, według zespołu ds. oceny spółki, może uzdrowić MZK. Możliwe są dwa scenariusze związane z rozwiązaniem sytuacji na rynku komunikacji miejskiej – czytamy w uzasadnieniu do projektu uchwały. - Jeden z nich opiera się na wariancie z inwestorem strategicznym, natomiast drugi na zmianach rozliczeń pomiędzy spółką i miastem oraz zmiana całego systemu ulg i zwolnień w przejazdach komunikacją miejską.
Bez przeprowadzenia procedury prywatyzacyjnej trudno będzie przyjąć jeden z nich. Potrzebne są bowiem dodatkowe dane i analizy, stąd zespół ds. restrukturyzacji MZK w Malborku sp. z o.o. zarekomendował burmistrzowi miasta kolejne działania.
Przede wszystkim wpisanie do budżetu miasta na 2008 r. odpowiedniej kwoty, z przeznaczeniem w pierwszej kolejności, na pokrycie strat bilansowych z lat poprzednich, a resztę z przeznaczeniem jako refundację utraconych przez spółkę MZK przychodów z tytułu stosowania ulg.
Miejski Zakład Komunikacji corocznie otrzymuje z budżetu refundację utraconych wpływów. W tym roku to jest 1 mln zł. Tej zależnej od miasta spółce prawa handlowego, nikt jednak nie zwraca rzeczywistych kwot za stracone przychody.
- Kwoty nie pokrywają w całości deficytu w budżecie Miejskiego Zakładu Komunikacji – potwierdza Andrzej Rychłowski, burmistrz miasta.
Drugim działaniem, które wskazuje zespół powołany przez włodarza jest przyjęcie uchwały kierunkowej, by móc podjąć negocjacje z potencjalnym inwestorem. Ostatnim krokiem jest przedłożenie radnym wniosków z przeprowadzonego procesu prywatyzacji, aby ci ostatecznie podjęli decyzję o prywatyzacji.
Autor: (iko) Źródło: Gazeta Malborska

Kilka lat za późno...
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Gru, 2007 19:20   

Jak to jest z ekonomicznego punktu widzenia:

rydwan miał tańsze bilety i funkcjonował i się rozwijał - więc przynosił jakiś tam zysk
mzk jest droższe i przynosi gigantyczne straty....
 
 
Anowi 
Dziewczę


Pomogła: 2 razy
Wysłany: Sro 19 Gru, 2007 19:49   

Radni poprzednich kadencji co rusz uchwalali ulgi - hojną ręką rozdawali nasz wspólny majątek.
Bo kto finansował MZK? My, którzy płacilismy/płacimy za przejazdy.

To, co MZK "stracił" na ulgach, powinno było wpłynąć z kasy miasta. Ale.. zawsze jakos nie było to tyle, by pokryć braki. Na początku kadencji obecny burmistrz tez kręcił nosem i doszkiwał sie nieudolnosci zarządu MZK.
Chwała mu za to, że sie wziął za komunikacje w miescie.
Moze autobusy nowe w końcu będa?
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Sro 19 Gru, 2007 21:05   

Azaziz napisał/a:
rydwan miał tańsze bilety i funkcjonował i się rozwijał - więc przynosił jakiś tam zysk
mzk jest droższe i przynosi gigantyczne straty....
Ano tak Rydwan nie ma zarządu, rady nadzorczej, związków zawodowych, warsztatów i ogromnego terenu, a ilością taboru niedługo obaj przewoźnicy się zrównają :-P
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Gru, 2007 21:43   

Feuchtwangen napisał/a:
Ano tak Rydwan nie ma zarządu, rady nadzorczej, związków zawodowych, warsztatów i ogromnego terenu, a ilością taboru niedługo obaj przewoźnicy się zrównają


Czyli - Rydwan jest nastawiony na zysk, MZK jest nastawiony na zapewnienie obsady w zależności od "układu"? :-P
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Sro 19 Gru, 2007 21:47   

Azaziz napisał/a:
Czyli - Rydwan jest nastawiony na zysk, MZK jest nastawiony na zapewnienie obsady w zależności od "układu"?
dokładnie + zysk zarządzających, charytatywnie przecież nie zarządzają
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Gru, 2007 21:51   

Azaziz napisał/a:
Czyli - Rydwan jest nastawiony na zysk, MZK jest nastawiony na zapewnienie obsady w zależności od "układu"? :-P
i autobusy Rydwanu przeważnie jeżdżą wcześniej od MZK
 
 
alix
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Gru, 2007 14:49   Tczew już dawno przerobił zmiany w MZK

Szkoda, że władze naszego miasta tak późno zabierają się za MZK. Szkoda, że tak długo tolerowano, że w MZK próbują rządzić związki zawodowe, a nie prezes Andrzej Zawisza (zresztą, nie wiem, czy jeszcze jest prezesem...). Obserwowałam przez kilka lat ten konflikt i miałam wrażenie, że chodzi tam o to, żeby kierowcy mieli do powiedzenia w zakładzie wszystko, a kierownictwo - nic! No i się nazbierało przez lata problemów, skoro prezes zamiast zajmować się uzdrawianiem zakładu pod kątem ekonomicznym, musiał tracić czas i nerwy na skaczących mu do gardła "solidaruchów".
A można było przecież rozejrzeć się po okolicy i podejrzeć, jak problem komunikacji miejskiej rozwiązano w Tczewie. W roku 2000, albo 2001, tamtejszy MZK (a może ZKM tam był?) zostal sprzedany firmie "Connex". Autobusy zostały kupione ładne i nowe, kursują punktualnie, do tego "Connex" jeździ też zamiast PKS na niektórych trasach. I wszyscy są zadowoleni! Mam nadzieję, że może ktoś z naszych władz skorzysta z przykładu Tczewa. Tamtejsza prywatyzacja stawiana była jako wzór w skali ogólnopolskiej.
"Rydwan" może byc tylko uzupełnieniem miejskiej komunikacji, gdyż jako firma prywatna nie spełnia ustawowych wymogów masowego przewoźnika, m. in. nie uznaje żadnych ulg (bo te są refudnowane z budżetu samorządu).
 
 
Anowi 
Dziewczę


Pomogła: 2 razy
Wysłany: Czw 20 Gru, 2007 18:42   

Zajrzałam do oświadczeń majątkowych na BIPie.
Prezes - 6014 zł, wice - 5200 zł.

Nie sądziłam, że.. :shock:
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Gru, 2007 18:45   

Cytat:
Prezes - 6014 zł, wice - 5200 zł.


Ładne zarobki jak na takie starty firmy
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Gru, 2007 22:11   

no cóż jak na firmę, która przynosi straty, coś tu nie gra KTOŚ powinien się tym zająć
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Gru, 2007 22:12   

napioo napisał/a:
coś tu nie gra KTOŚ powinien się tym zająć


jak to mufiom, renka renke renkom..... 8-)
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Gru, 2007 22:25   

..myje :mrgreen:
 
 
Anowi 
Dziewczę


Pomogła: 2 razy
Wysłany: Pią 21 Gru, 2007 10:16   

A czymże ubrudzone te rence... :-D
 
 
Mr.Kłosik
[Usunięty]

Wysłany: Pią 21 Gru, 2007 15:40   

Od początku pojawienia się sprawy powinni sprzedać MZK a co z tym wiązane poprawiłby się stan naszych autobusów nie wspominając o punktualności może gdyby wtedy sprzedali MZK dzisiaj jeździlibyśmy takimi autobusami jaki jeździ teraz na testach czyli Mercedes
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pią 21 Gru, 2007 16:08   

Pierwsze plany prywatyzacyjne malborskiego MZK jeszcze w latach '90-tych polegajace na sprzedaży spółki holdingowi Veolia (d. Connex), zostały skutecznie zablokowane przez zakładową organizację NSZZ"Solidarność". Czy własciciel spółki czyli gmina miejska Malbork nie mogłaby skopiować od powiatu rozwiązania zastosowanego przy bankrutującym SPZOZ?
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Anowi 
Dziewczę


Pomogła: 2 razy
Wysłany: Pią 21 Gru, 2007 19:36   

Póki czas i "tylko" trzy miesiące składki na ZUS nie są odprowadzane.

Ale może musi dojść do nie wypłacania pensji, wstrzymania dostaw części, itp..

Czasem kiedy jadę autobusem, myślę, czy mu paliwa nie zabraknie... :-/
 
 
alix
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007 16:30   Podziękujmy Solidarności za upadek MZK!

Feuchtwangen napisał/a:
Pierwsze plany prywatyzacyjne malborskiego MZK jeszcze w latach '90-tych polegajace na sprzedaży spółki holdingowi Veolia (d. Connex), zostały skutecznie zablokowane przez zakładową organizację NSZZ"Solidarność". Czy własciciel spółki czyli gmina miejska Malbork nie mogłaby skopiować od powiatu rozwiązania zastosowanego przy bankrutującym SPZOZ?


Ha! O tym nie wiedziałam! Teraz rozumiem: członkowie Solidarności bali się, że prywatny właściciel weźmie ich za mordę! I mieli gdzieś interes pasażerów! Cóż, podziękujmy Solidarności! Podziękujmy jej żądzy władzy! Ciekawe, kto nas będzie woził, jak się rozleci ostatni autobus? Członkowie Solidarności swoimi autami?
To byłaby chyba prawdziwa Solidarność, nieprawdaż?
 
 
alix
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007 16:39   

anowi napisał/a:
Póki czas i "tylko" trzy miesiące składki na ZUS nie są odprowadzane.

Ale może musi dojść do nie wypłacania pensji, wstrzymania dostaw części, itp..


I bardzo dobrze! Ja bym tym kierowcom wcale nie płaciła pensji...
Po pierwsze za to, że zachowują się niegrzecznie wobec pasażerów, że celowo zamykają drzwi przed biegnącymi ludźmi, że nigdy nie wpuszczają do środka pasażerów, kiedy stoją na ostatnich przystankach, każąc im czekać na zimnie; za to że wpuszczają do środka wozów całe chmury spalin, że nie włączają ogrzewania na dłuższych trasach, np do Sztumu... Och, mogłabym tak wyliczać bez końca...
Moim zdaniem, MZK powinno się sprywatyzować i przyjąć zupełnie nową kadrę, szczególnie kierowców!
Ostatnio zmieniony przez duśka Sob 22 Gru, 2007 16:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007 17:03   

alix napisał/a:
Och, mogłabym tak wyliczać bez końca...


I często palą w autobusach jak stoją na "pętlach" - w autobusach niedopuszczalne...
 
 
Mr.Kłosik
[Usunięty]

Wysłany: Sro 26 Gru, 2007 19:57   

Uchwała uchwalona czyli zmierzamy w kierunku sprzedaży MZK

http://www.bip.malbork.pl...=1445&Itemid=93
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pią 28 Gru, 2007 08:08   

Cytat:
Malbork. Jest zgoda na rozpoczęcie procedury prywatyzacyjnej MZK

Rozpoczęła się procedura prywatyzacyjna Miejskiego Zakładu Komunikacji w Malborku sp. z o.o. Taką decyzję podjęła Rada Miasta. Jej uchwała ma na razie charakter intencyjny, więc póki co, nie wiadomo, jaka przyszłość czeka komunalnego przewoźnika. Jednym z dopuszczalnych rozwiązań jest przejęcie zadań komunikacyjnych przez prywatnego inwestora.


Rozwiązanie sprawy Miejskiego Zakładu Komunikacji będzie zapewne jednym z trudniejszych zadań w tej kadencji samorządu. Spółka należąca do miasta od kilku lat notuje spadek sprzedaży biletów, tabor jest coraz starszy, paliwo droższe, a miasto nie refunduje MZK w całości kosztów biletów ulgowych sprzedawanych mieszkańcom. To wszystko składa się na straty, jakie ponosi przedsiębiorstwo. Ich suma od początku istnienia spółki to ok. 3,6 mln zł, z czego w zeszłym roku zanotowano stratę w wysokości 647 tys. zł.

Z analizy przeprowadzonej przez Biuro Doradztwa Ekonomiczno-Prawnego PROFI w Gdańsku wynika m.in., że

w latach 2004-2006

zakład wykazał tendencję spadkową w sprzedaży biletów. W pierwszych ośmiu miesiącach bieżącego roku liczba sprzedanych biletów wyniosła 92,6 procent w stosunku do tego samego okresu w roku wcześniejszym. Zła sytuacja finansowa MZK wynika między innymi z istnienia wielu ulg do przejazdów.

Na podstawie biletów zerowych - wprowadzonych przez zarząd spółki dla określenia, ile osób korzysta z przysługującego im prawa do bezpłatnej jazdy - udało się, że ustalić, że w 2005 roku była to równowartość 531,5 tys. zł (tyle by wpłynęło do kasy MZK, gdyby to były przejazdy płatne), a w ubiegłym roku już ok. 1,2 mln zł. Aby zakład nie ponosił strat, konieczna byłaby 100-procentowa refundacja tych kosztów. Tak się jednak nie dzieje. W latach 2000-2006 niedobór refundacji miasta Malbork wyniósł ok. 1,9 mln zł. Na bazie ubiegłorocznych danych można stwierdzić, że refundacja ze strony samorządu dla MZK powinna wynosić ok. 1,6 mln zł, a w tym miasto przekazało tylko 1 mln zł.
Analiza firmy PROFI stwierdza, że spółka nie jest rentowna. Tabor autobusowy oceniono na ocenę dostateczną. Blisko 39 procent autobusów ma więcej niż 13 lat. Nieco ponad połowa mieści się w przedziale 6-13 lat, a tylko 5,56 procent jest młodszych niż 5 lat.

Jedną z propozycji zmian

w działalności miejskiej komunikacji jest jej całkowita prywatyzacja. Takiemu rozwiązaniu sprzeciwia się radny Antoni Zawadziński, który stwierdził na sesji, że z miejskiego transportu korzystają przede wszystkim ubodzy mieszkańcy, a prywatny inwestor może podnieść ceny biletów lub ograniczyć kursy, co będzie miało niekorzystny skutek dla młodzieży dojeżdżającej do szkół. Jacek Markowski apelował o jeszcze jedną szansę dla obecnie funkcjonującej struktury MZK. To wiązałoby się ze zmianą rozliczeń między miastem i spółką i zmianą istniejącego taryfikatora ulg.

Większość radnych zagłosowała za wszczęciem procedury prywatyzacyjnej, ale to nie oznacza sprzedaży MZK. Decyzja rady pozwoli na rozpoczęcie dalszych analiz, badanie rynku i zapoznanie się z propozycjami rozwiązań prywatnych inwestorów zainteresowanych prowadzeniem takiej działalności. Pierwsze propozycje mają się pojawić w ciągu najbliższych miesięcy.

Jacek Skrobisz - POLSKA Dziennik Bałtycki

http://malbork.naszemiast...nia/802666.html
Cytat:
sprzeciwia się radny Antoni Zawadziński, który stwierdził na sesji, że z miejskiego transportu korzystają przede wszystkim ubodzy mieszkańcy, a prywatny inwestor może podnieść ceny biletów lub ograniczyć kursy, co będzie miało niekorzystny skutek dla młodzieży dojeżdżającej do szkół. Jacek Markowski apelował o jeszcze jedną szansę dla obecnie funkcjonującej struktury MZK.
- da się jeszcze bardziej ograniczać? Szansę na co, na zwiększenie zadłużenia?
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Gru, 2007 09:32   

pozostanie wspomnienie, tereny do wynajęcia,i kasa ze sprzedaży majątku i Rydwan :mrgreen:
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007 22:15   

Myślę, że Pan Zawadziński nie ma racji, jeżeli jest konkurencja na rynku, a taką jest Rydwan, to nie mogą ceny być wysokie, bo nie przyniesie to zysku, a przecież prywatny inwestor nie będzie niańczony przez budżet miasta.

A Pan Markowski, o co mu chodzi? Wiadomo, że polecą stołki i ciepłe posady...
Ostatnio zmieniony przez konto_usunięte Sob 29 Gru, 2007 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007 01:36   

Azaziz napisał/a:
ma racji,
zgadzam się z tym :mrgreen:
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Wto 26 Lut, 2008 09:07   

http://www.malbork.pl/ind...sk=view&id=2570
http://www.bip.malbork.pl...=1517&Itemid=45
Cytat:
Burmistrz Miasta Malborka

zaprasza do rokowań
w sprawie nabycia udziałów

Miejskiego Zakładu Komunikacji w Malborku sp. z o.o.
z siedzibą w Malborku


Burmistrz Miasta Malborka z siedzibą w Malborku, Pl. Słowiański 5; Malbork 82-200, działający w imieniu Gminy Miejskiej w Malborku zgodnie z Uchwałą Nr XIX/152/07 Rady Miasta Malborka z dnia 20 grudnia 2007r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie procedury prywatyzacyjnej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Malborku sp. z o.o.

zaprasza wszystkie zainteresowane Strony do rokowań


w sprawie przystąpienia do spółki Miejski Zakład Komunikacji w Malborku spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Malborku przy ul. Gen. de Gaulle’a 71 zwanej dalej „MZK Malbork“ lub „Spółką“, na drodze podwyższenia kapitału Spółki lub zbycia udziałów.

Przedmiotem działalności MZK w Malborku sp. zo.o. zgodnie z umową Spółki jest:
• transport pasażerski miejski,
• pozostały pasażerski transport lądowy,
• pozostała działalność wspomagająca transport lądowy,
• obsługa i naprawa pojazdów mechanicznych,
• sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów mechanicznych,
• sprzedaż detaliczna paliw,
• wynajem pozostałych środków transportu lądowego,
• reklama.
Głównym przedmiotem działalności MZK Malbork jest świadczenie usług zbiorowego transportu autobusowego na terenie miasta Malborka.

Zainteresowane Strony (Potencjalni Inwestorzy) winni w terminie od dnia 03 marca 2008r. do dnia 31 marca 2008r. zgłosić się do Urzędu Miasta Malborka, w celu otrzymania Memorandum Informacyjnego MZK w Malborku sp. z o.o. oraz Formularza kwalifikacyjnego wraz z procedurą rokowań, tj. materiałów zawierających informacje o sytuacji prawnej i ekonomiczno-finansowej Spółki, o procesie rokowań i procedurze składania ofert. Wyżej wymienione informacje Potencjalni Inwestorzy uzyskają pod warunkiem podpisania przez odpowiednio umocowanych przedstawicieli Potencjalnych Inwestorów zobowiązania dochowania tajemnicy i wpłaceniu kwoty w wysokości 100 zł. +22% VAT.



Adres:
Urząd Miasta Malborka
Pl. Słowiański 5
82-200 Malbork
pok. nr 225 lub 224
tel. 0 /prefix/ 55 647-99-00
fax. 0 /prefix/ 55 647-33-24,e-mail: burmistrz@um.malbork.pl ; rgwz@um.malbork.pl ;

Osoby odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń: Katarzyna Kostrzewa - Rzoska – Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Współpracy z Zagranicą pok. 225, tel 0 55/ 647 99 00 wew. 215 e-mail: rgwz@um.malbork.pl , Agnieszka Liszewska – inspektor Wydział Rozwoju Gospodarczego i Współpracy z Zagranicą pok. 224, tel 0 55/647 99 00 wew. 237, e-mail: mcig@um.malbork.pl

Przedmiotem rokowań będzie w szczególności:
1) Treść nowej umowy Spółki, w tym wartość udziałów, które obejmie Inwestor,
2) Sposób i harmonogram podnoszenia kapitału Spółki przez Inwestora,
3) opcja zbycia udziałów przez Gminę Miejską Malbork,
4) Skład władz Spółki,
5) Sposób, termin i warunki modernizacji taboru i realizacji zobowiązań dodatkowych oraz sposób zabezpieczenia ich realizacji,
6) Treść umowy o świadczenie usług przewozowych w tym kwota refundacji ze strony Gminy Miejskiej w Malborku,
7) Sposoby zabezpieczenia realizacji umowy, w tym kary umowne,
8) Pakiet socjalny.

Termin składania pisemnych odpowiedzi (Ofert) na publicznie ogłoszone zaproszenie do rokowań w sprawie zakupu pakietu udziałów MZK w Malborku sp. z o.o. upływa w dniu 02 kwietnia 2008 roku, o godzinie 12.00. Oferty należy składać pod adresem:

Urząd Miasta Malborka
Pl. Słowiański 5
82-200 Malbork
Sekretariat Burmistrza Miasta pok. nr 115

Oferty winny spełniać wymogi określone w Formularzu kwalifikacyjnym wraz z procedurą rokowań.
Burmistrz Miasta Malborka zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych informacji od Potencjalnych Inwestorów, którzy złożą odpowiedzi na publicznie ogłoszone zaproszenie do rokowań.

Każdy z Potencjalnych Inwestorów, który złożył odpowiedź (Ofertę) na publicznie ogłoszone zaproszenie do rokowań, zostanie poinformowany do dnia 09 kwietnia 2008 roku listem poleconym o rozpatrzeniu złożonej odpowiedzi (Oferty).

Burmistrz Miasta Malborka zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru Potencjalnych Inwestorów, z którymi podejmą rokowania.


Czas najwyższy, szkoda tylko że kilka, kilkanaście lat za późno.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Pan Samochodzik 


Wysłany: Wto 26 Lut, 2008 09:25   

Mzk jest po prostu niczyje, co to za firma , która nie potrafi uruchomić wyświetlaczy w niektórych autobusach t, a za szybę wkłada tekturowe tabliczki z numerem linii . :cry: :cry:
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Wto 26 Lut, 2008 10:21   

Ciekawe jaka tym razem odegraja wszechwładne w MZK związki zawodowe, raz już sam pomysł prywatyzacji wybiły władzom z głowy.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
luanda 
Emerytowany Rycerz Jedi


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Wto 26 Lut, 2008 10:50   

Swego czasu, jak były strajki, mój kolega (świeżo zatrudniony w MZK) nie chciał strajkować, tylko pracować, bo jak mówił ma żonę i dzieci do nakarmienia i jak się zatrudniał, to wiedział gdzie i za ile. Związkowcy "załatwili" mu permanentny serwis rozpieprzonym Autosanem i "czwórką" do Kościeleczek...
Chłopak się cieszył, że po latach na "tirach" może w końcu na miejscu w rodzinnym mieście, z rodziną... Teraz wozi.. lewą stroną ;/
_________________
總是看美好的一面生活
Więc po śladach cudzej krwi wiedzie wąski ślad na szczyt...
 
 
 
Pan Samochodzik 


Wysłany: Wto 26 Lut, 2008 10:51   

Pewnie będzie strajk , a władzę będą chcieli wywieść na taczkach. ;-) ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group