Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowości w pracy Starostwa Powiatowego
Autor Wiadomość
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pią 12 Wrz, 2008 07:14   Nowości w pracy Starostwa Powiatowego

http://malbork.naszemiast...nia/896799.html
Cytat:
Wydział komunikacji w malborskim starostwie wprowadza telefoniczną rejestrację petentów

Już od poniedziałku (15.09) w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg w Starostwie Powiatowym w Malborku będą obowiązywały telefoniczne zgłoszenia dla petentów. Zamiast stać w kolejce od rana, będzie można zadzwonić do urzędu i umówić się na konkretny termin załatwienia swojej sprawy. - Na początku będzie obowiązywał okres przejściowy, by wszyscy mieszkańcy dowiedzieli się o nowych zasadach zapisów - wyjaśnia Roman Procyk, naczelnik wydziału. - Obsługą mieszkańców będzie się zajmowała osoba prowadząca rejestr i wyznaczy najbliższy wolny termin wizyty.


Zdaniem władz powiatu, jest to metoda, która docelowo ma usprawnić pracę wydziału. Nierzadko kolejki oczekujących na zarejestrowanie i wyrejestrowanie pojazdu są bardzo długie i zabierają wiele czasu.
Zapisy nie będą obowiązywały w sprawach odbioru dowodu rejestracyjnego zatrzymanego przez policję i zgłoszenia sprzedaży auta.

- Odbioru dowodu rejestracyjnego po rejestracji czasowej będzie można dokonać codziennie w godzinach 14-15. Jeśli ktoś będzie chciał załatwić to wcześniej, będzie musiał umówić się telefonicznie - wyjaśnia Procyk.

Ustalenie terminu będzie się odbywało pod nr. tel. 055 646 04 32 oraz 646 04 33 (lub osobiście w pokoju 215).

Problemem z wydziałem komunikacji są nie tylko kolejki. Od wielu lat mówi się o konieczności przeniesienia jego pomieszczeń na parter. To ułatwiłoby dostęp zwłaszcza osobom niepełnosprawnym. Problem w tym, że właścicielem parteru w budynku Starostwa Powiatowego jest Urząd Miasta Malborka. Do podziału budynku doszło w 1999 roku. Obecnie udział procentowy powiatu w obiekcie wynosi 70 procent, a miasta - 30 procent. Co ciekawe, gmachem zarządza Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Malborku, a na ewentualne remonty oba samorządy muszą się składać.

- Od bardzo dawna Starostwo Powiatowe zabiega o przejęcie pomieszczeń, których właścicielem jest teraz Urząd Miasta - mówi Małgorzata Grosicka, naczelnik Wydziału Rozwoju i Promocji Powiatu w starostwie. - Od jakiegoś czasu trwają próby przeniesienia pomieszczeń wydziału komunikacji na parter budynku. Burmistrz Malborka zadeklarował pomoc. Czekamy na wywiązanie się z obietnicy, bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że przeniesienie wydziału komunikacji na parter będzie korzystniejsze dla mieszkańców.

Starostwo jest zainteresowane przejęciem części swojej siedziby odpłatnie bądź w zamian za inne grunty lub nieruchomości. Władze miasta nie deklarują wprost, na jakich zasadach dojdzie do zwolnienia pomieszczeń obecnie zajmowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej czy też siedzibę byłych żołnierzy Armii Krajowej.

- Od początku kadencji prowadzimy rozmowy z władzami powiatu i moja deklaracja rozwiązania tego problemu jest jak najbardziej aktualna - zapewnia Andrzej Rychłowski, burmistrz Malborka. - Nie jest to nawet tylko deklaracja, ponieważ już w tej chwili prowadzimy intensywne działania, które są również czasochłonne, zmierzające do przeprowadzenia instytucji mających swą siedzibę w tym budynku. W tej chwili mogę już powiedzieć, iż gotowa jest do przekazania do użytkowania wystarczająca liczba pomieszczeń dla wydziału komunikacji. Wiąże się to jeszcze z ich remontem, a z tego, co wiem, w przyszłorocznym budżecie powiatowym zostaną zabezpieczone środki na ten cel i znajdzie tam swą siedzibę wspomniany wydział, co na pewno usprawni pracę starostwa.

Jacek Skrobisz - POLSKA Dziennik Bałtycki

Noormalnie wypas
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
punky51
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Wrz, 2008 18:24   

Dział Świadczeń Rodzinnych, MOPS w Malborku informuje, że od dnia 15.09.2008r. (poniedziałek) wydawanie oraz przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych oraz opiekuńczych odbywać się będzie w siedzibie:

Starostwo Powiatowe w Malborku
Pl. Słowiański 17
Dział Świadczeń Rodzinnych
pokój Nr 5, w godzinach:

Poniedziałek 09:00 – 13:00
Wtorek 09:00 – 13:00
Środa 09:00 – 13:00
Czwartek 09:00 – 13:00
Piątek 09:00 – 13:00

tel. (055) 647-16-11, 647-16-05

Ponadto informujemy, że wnioski o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego wydawane oraz przyjmowane będą w tych samych godzinach, tyle, że w pokoju Nr 4 (od miesiąca października 2008r. w pokoju Nr 17)
Ponadto informujemy, że wypełnione wnioski i inne wymagane dokumenty można także przesyłać droga pocztową na adres podany poniżej:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Słowackiego 74
82-200 Malbork
Dział Świadczeń Rodzinnych

lub składać w sekretariacie tut. MOPS (pokój Nr 12) ul. Słowackiego 74

żródło : http://www.malbork.pl/ind...d=2875&Itemid=2
Ostatnio zmieniony przez punky51 Pią 12 Wrz, 2008 18:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
punky51
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Wrz, 2008 18:32   

zaraz bo cos mi nie paasuje. mops w starostwie kozystal z 4 pomieszczeń , mianowicie :
pokoj nr 5 /na koncu/ , zaliczka alimentacyjna /pokoj nr4/ , na czas przyjmowania wnioskow swiadczenia rodzinne /na sezon/ przyjmowane byly na przeciw wydawania ksiazeczek zdrowia , no i pomieszczenie "ksieznej" . qrde , kto pomoze to rozgrysc bo sie pogublilem .... ktore pomieszczenie przejmie starostwo.
Ostatnio zmieniony przez punky51 Pią 12 Wrz, 2008 18:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pią 24 Paź, 2008 07:42   

http://malbork.naszemiast...nia/913517.html
Cytat:
Wydział komunikacji z drugiego piętra Starostwa Powiatowego ma się przenieść na parter

Prawdopodobnie na przełomie roku może dojść do przenosin Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg z II piętra budynku zajmowanego przez starostwo w Malborku do trzech pomieszczeń na parterze (naprzeciw banku). Zmiana ułatwi życie mieszkańcom powiatu, którzy teraz muszą pokonywać wiele schodów, zanim załatwią swoją sprawę. Cała operacja będzie wynikiem decyzji Urzędu Miasta Malborka, który jest właścicielem części budynku.


- Deklaruję oficjalnie, że jesteśmy w stanie przekazać pomieszczenia dla wydziału komunikacji, żeby ułatwić życie mieszkańcom. Możemy to zrobić do końca roku - mówi burmistrz Andrzej Rychłowski.

Przenosimy wydziału komunikacji będą wiązały się z koniecznością wyprowadzenia siedziby Narodowego Funduszu Zdrowia (gdzie wydawane są książeczki RUM) prawdopodobnie do szpitala. Jedno z pomieszczeń zwolni też prywatna firma ubezpieczeniowa. Na swoim miejscu pozostaną siedziby związków kombatanckich i MOPS (świadczenia rodzinne zostaną zlokalizowane w innym pomieszczeniu).

- Te instytucje muszą pozostać na starym miejscu - mówi Piotr Szwedowski, sekretarz miasta. - W innym przypadku narazilibyśmy na dyskomfort mieszkańców korzystających ze świadczeń rodzinnych.
Starostwo, które jest właścicielem ok. 70 proc. budynku, chciało wejść w posiadanie części należącej do miasta. Magistrat nie był tym zainteresowany. Pomieszczenia na parterze będą starostwu tylko udostępnione. Miasto nadal będzie więc zarabiało na czynszu od banku. - Dzierżawa banku przynosi wymierne kwoty, które wpływają do budżetu miasta, i tutaj nie możemy być świętym Mikołajem - wyjaśnia Rychłowski. - Możemy udostępnić te pomieszczenia nieodpłatnie, za koszty eksploatacji. Nie możemy w żaden sposób narażać budżetu miasta na jakieś konsekwencje.

Jacek Skrobisz - POLSKA Dziennik Bałtycki
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
stanisławn 

Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 18:58   

zmiany organizacyjne, Wydział edukacji, kultury i sportu połączony z Wydziałem promocji. Epilog wydarzeń z ubiegłego roku?
http://malbork.naszemiast...az-ma,id,t.html
może jeszcze coś z tym zrobić?

uchwała.JPG
Plik ściągnięto 4554 raz(y) 48,54 KB

pismo.jpg
Plik ściągnięto 4554 raz(y) 84,56 KB

struktura.JPG
Plik ściągnięto 4563 raz(y) 43,24 KB

Ostatnio zmieniony przez stanisławn Sob 19 Mar, 2011 19:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group