Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
O kolejny pociąg mniej z Kwidzyna
Autor Wiadomość
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Sob 16 Sie, 2008 16:48   

Magiczne słowo padło: rewitalizacja :hihi:

Na złom i ścieżka rowerowa :-P
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pon 05 Sty, 2009 10:32   

http://malbork.naszemiast...nia/943098.html
Cytat:
(...)
- Jest już prawie pewne, że 1 marca pociągi pasażerskie ponownie pojawią się na szlaku Kwidzyn - Grudziądz. Czy w najbliższym czasie planowane są jeszcze jakieś inne otwarcia linii?

- Na razie będziemy przyglądać się kosztom generowanym przez Przewozy Regionalne. Zanim nie doprowadzimy do zmian strukturalnych, chcemy przede wszystkim utrzymać istniejące linie i liczbę pociągów. Po wprowadzeniu oszczędności zaczniemy zastanawiać się nad nowymi relacjami. Szybko jednak nasuwa się myśl, by przywrócić kolejowe połączenie Kartuz z Trójmiastem. Pamiętajmy, że do Kartuz, podobnie jak do Bytowa, w tej chwili także miasta bez pociągów, ma w przyszłości dotrzeć Kolej Metropolitalna.

- W woj. pomorskim jest w tej chwili de facto czterech kolejowych przewoźników pasażerskich - SKM, Przewozy Regionalne, Intercity, a także prywatny przewoźnik Arriva, której pociągi dojeżdżają do Chojnic i Czerska. Szefowie Arrivy nie ukrywają, że mają chrapkę na odcinek Kwidzyn - Grudziądz i prawie na pewno przystąpią do przetargu. Pan też od dawna nie ukrywa, że poczynaniom Arrivy, która od roku prowadzi ruch na prawie wszystkich liniach niezelektryfikowanych w woj. kujawsko-pomorskim, przygląda się z dużym zainteresowaniem.

- Nie będę ukrywać, że mam nadzieję, że Arriva na dobre zagości w naszym województwie. Mówię tak nie po to, by wywołać niepokoje wśród związkowców w PKP. Po prostu pojawienie się konkurenta wymusi lepszą organizację pracy i lepszą jakość usług, zarówno w Przewozach Regionalnych, jak i w SKM. Taka konkurencja byłaby bardzo korzystna z punktu widzenia interesów pasażera. Arriva jest tańsza - pamiętajmy, że przetarg w woj. kujawsko-pomorskim wygrała, gdyż zaproponowała cenę o jedną trzecią niższą od PKP PR. A oszczędności to szansa na reaktywację zawieszonych linii.

(...)
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
MrKłosik 
Mistrz
Inwestycji


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Pią 27 Cze, 2014 00:36   

Od początku lipca 2015 r. na trasie do Kwidzyna a nawet do Grudziądza będą jeździć najpierw 2 a od sierpnia 2015 r. łącznie 4 Spalinowe Zestawy Trakcyjne tj. Szynobusy











Zdjęcia z portalu Trójmiasto.pl

Co do kolorystyki pudła szynobusu to nowe malowanie województwa pomorskiego :)
_________________

"Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć - świadczy o naszej mądrości." - Władysław Grzeszczyk

"Co ludzi najchętniej nazywają głupotą? Mądrość, której nie rozumieją." - Marie von Ebner-Eschenbach
 
 
 
MrKłosik 
Mistrz
Inwestycji


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016 16:25   

http://www.rynek-kolejowy...skim-77690.html

Cytat:
PKP PLK rozpisały przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 207 odcinek granica województwa – Malbork”. Prace mają być wykonane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

PLK wyłoni wykonawcę inwestycji, który będzie pracował w formule „projektuj i buduj”. W ramach inwestycji zawarto także pełnienie nadzoru autorskiego na czas trwania i odbioru robót budowlanych. Modernizacja obejmie odcinek od granicy województwa pomorskiego i kujawsko–pomorskiego w km 76, 400 do km 133,026 w województwie pomorskim. W tej chwili lekkie pojazdy pasażerskie poruszają się tu z prędkością od 60 do 80 km/h z miejscowymi ograniczeniami. Po remoncie, na większej części odcinka Gardeja – Malbork prędkość zostanie podniesiona do 100, na części także 120 km/h.

Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, (projekt budowlany wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i uzyskanie pozwolenia na budowę i innych niezbędnych decyzji administracyjnych), opracowanie projektu wykonawczego, opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniu procesu oceny zgodności podsystemów i przekazaniu odpowiednich deklaracji i certyfikatów WE dla podsystemów. Roboty na infrastrukturze obejmą nawierzchnię i podtorze, urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk), urządzenia i systemy telekomunikacyjne, urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV, obiekty inżynieryjne, perony i obiekty kubaturowe oraz przejścia i przejazdy. Szacowany koszt inwestycji to prawie 270 mln zł, z czego unijne dofinansowanie ma wynieść 212 mln zł.

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia, jednak wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia. Oferty można składać do 13 września. Po wykonaniu prac (na które wykonawca będzie miał 36 miesięcy od momentu podpisania umowy) ich wykonawca ma doprowadzić do uzyskanie oceny zgodności każdego podsystemu objętego zakresem zamówienia na każdym etapie z TSI Infrastruktura.


https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=noticeDetails&noticeIdentity=7990&expired=0
_________________

"Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć - świadczy o naszej mądrości." - Władysław Grzeszczyk

"Co ludzi najchętniej nazywają głupotą? Mądrość, której nie rozumieją." - Marie von Ebner-Eschenbach
 
 
 
Bartosz 
Administrator



Pomógł: 27 razy
Wysłany: Pią 29 Sty, 2021 16:31   

Cisza w temacie przez te kilka lat jak odbywa się modernizacja, więc możne zacznę (fakt że końcówka, ale lepiej teraz niż w ogóle).

Dzisiejszy artykuł na portalu Rynek Kolejowy

https://www.rynek-kolejow...ato-100702.html


Cytat:
Nie będzie otwarcia linii Malbork – Kwidzyn w marcu. Czekamy na lato

PKP Polskie Linie Kolejowe po raz kolejny skorygowały swoje plany dotyczące otwarcia linii kolejowej 207 na Pomorzu. Regionalna linia jest remontowana rekordowo długo.

...

[Sprostowanie] Otwarcie linii dla ruchu miało pierwotnie nastąpić w grudniu 2018 roku, a koniec wszystkich prac w październiku 2019 roku. Oznacza to, że opóźnienie otwarcia linii wynosi opóźni się o co najmniej 30 miesięcy dla odcinka Malbork-Kwidzyn i 36 miesięcy dla reszty linii.
_________________
www.sklejmy.com
Zapraszam na mojego photobloga:
www.flickr.com/photos/bartoszmalbork/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group