Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
Tropy/Igły - stacja kolejowa
Autor Wiadomość
vonplauen 


Pomógł: 5 razy
Wysłany: Czw 24 Kwi, 2008 15:26   

Seidel napisał/a:
A wracając do wątku lokomotywy,która jeździła planowo na linii małdyckiej,to była jednak SP 42 - 168.

Ale na zdjęciach z 1999r.na World Rail Photo /w wyszukiwarkę trzeba 'Małdyty' wpisać/ w jest SP42-230 :?:
_________________
a kto pyta, ten wielbłądzik.
 
 
 
Seidel 
Seidel


Wysłany: Pią 25 Kwi, 2008 09:30   

vonplauen napisał/a:
Seidel napisał/a:
A wracając do wątku lokomotywy,która jeździła planowo na linii małdyckiej,to była jednak SP 42 - 168.

Ale na zdjęciach z 1999r.na World Rail Photo /w wyszukiwarkę trzeba 'Małdyty' wpisać/ w jest SP42-230 :?:
Wprawdzie na zdjęciach nie widać numeru,ale to jest całkiem możliwe.230,też jeździła przed modernizacją w Malborku. Napisałem,że planowo jeździła 168.Co nie znaczy,że tylko ona. Przecież stają lokomotywy na przeglądy,naprawy itd.A tak przy okazji - 230 była moją planową :-D
_________________
Q.F.L.
 
 
vonplauen 


Pomógł: 5 razy
Wysłany: Pią 25 Kwi, 2008 22:20   

napioo napisał/a:
na pewno koniec

Żal nie tyle przewozów pasażerskich,bo te już mocno nierentowne były /wg.informacji z GM z 1999r.PKP zwracało się 4 % kosztów poniesionych na obsługę linii/,ale ruchu towarowego,który pozwoliłby fizycznie utrzymać trasę.Zawsze można by ją wtedy zdrezynować.
Swoją drogą nie wiem kto do Małdyt o 3.18 jeździł.

A i jeszcze parę lat temu wydawało się,że jakieś tam minimalne szanse na reaktywacje są.
_________________
a kto pyta, ten wielbłądzik.
 
 
 
meickel 

Pomógł: 5 razy
Wysłany: Wto 29 Kwi, 2008 10:48   

Próbowałem parę dni temu odszukać wiadukt widoczny na wcześniejszych zdjęciach. Z przykrością stwierdziłem, że ktoś wziął się za pozyskiwanie kruszywa z torowiska. Jeżeli to jest przygotowanie do budowy ścieżki rowerowej, to raczej dziwne - po co usuwać to, co utwardza drogę. W każdym razie, ktoś dobrze na tym zarabia.
_________________
Ślady zaginionej cywilizacji: http://www.closeddoor.eu
 
 
vonplauen 


Pomógł: 5 razy
Wysłany: Czw 01 Maj, 2008 18:11   

Rzeczywiście,kruszywo jest usuwane.
Jakimś ekspertem w tej dziedzinie nie jestem,ale zakładając,że ścieżka wyłożona będzie drobnym żużlem,to trzeba by go w jakiś ogromnych ilościach zwieźć żeby ten tłuczeń przykryć i całą konstrukcję ustabilizować.A tak wystarczy utwardzić,trochę surowca podsypać i ścieżka gotowa.
Poniżej zdjęcia z 2 kwietnia i z dzisiaj.

m-m.JPG
Plik ściągnięto 3222 raz(y) 81,79 KB

m-m1.JPG
Plik ściągnięto 3222 raz(y) 65,46 KB

m-m2.JPG
Plik ściągnięto 3222 raz(y) 84,53 KB

m-m3.JPG
Plik ściągnięto 3222 raz(y) 91,8 KB

_________________
a kto pyta, ten wielbłądzik.
 
 
 
vonplauen 


Pomógł: 5 razy
Wysłany: Czw 01 Maj, 2008 18:21   

A co do samej idei;niektórzy uważają,że ścieżka na dawnej linii to dlań swego rodzaju profanacja.Moim zdaniem to jednak nie najgorszy pomysł,przynajmniej nie zostanie zaorana i ślad po przebiegu zostanie.Zawsze to jakaś 'pamiątka'
_________________
a kto pyta, ten wielbłądzik.
 
 
 
meickel 

Pomógł: 5 razy
Wysłany: Czw 01 Maj, 2008 18:22   

W czarnym scenariuszu, władza usuwa kruszywo i sprzedaje na budowę autostrad, potem za pieniądze przyjmuje odpady przemysłowe typu żużel i nawozi je na ścieżkę. Dla podatników - podwójny zysk :evil:
_________________
Ślady zaginionej cywilizacji: http://www.closeddoor.eu
 
 
francula 
Mr Bimler


Pomógł: 11 razy
Wysłany: Czw 01 Maj, 2008 18:26   

Im dalej w las, już tak ciekawie nie wygląda, rozjeżdżone to wszystko przez jakiś ciężki sprzęt, w Łozie rozebrany wiadukt, zejście z nasypu wymaga nie lada umiejętności. Jak ktoś ma ochotę na rowerową jazdę ekstremalną, to polecam. :-)

DSC05525.JPG
Plik ściągnięto 3203 raz(y) 72,76 KB

DSC05547.JPG
Plik ściągnięto 3203 raz(y) 60,23 KB

DSC05520.JPG
Plik ściągnięto 3203 raz(y) 71,7 KB

 
 
Butu 

Wysłany: Wto 06 Maj, 2008 00:46   

Ten wiadukt utrzymuje się tak od dobrego półtora roku. Szkoda, że te kruszywo zostało po ciągane bo bardzo fajnie się po tym szło a co dopiero by się jechało rowerem. Od kogoś zasłyszałem plotkę, że ma tam powstać droga. Ogólnie to polecam tą trasę na spacerki od Malborka do Trop spokojnym marszem idzie się 3 godzinki i najlepiej iść za dnia bo w nocy to zero atrakcji jest.
Pozdrawiam
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Maj, 2008 01:06   

w okolicach Słupska jest ścieżka rowerowa o nazwie Szlakiem zerwanych torów i jak nazwa wskazuje przebiega w miejscu gdzie kiedyś były tory nie ma żużlu, asfaltu tylko ubita ziemia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group