Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
Czy będą podwyżki cen biletów w MZK?
Autor Wiadomość
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pon 08 Paź, 2007 18:54   

Azaziz napisał/a:
Ma swój urok ten autobusik, ale tylko na zewnątrz.


I z dalszej odległości
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Anowi 
Dziewczę


Pomogła: 2 razy
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 19:11   

Oj tam :)
Feuchtwangen, nie mów, że czasem "trójką" nie jeździsz :)
Troche telepie i masz jak w banku, że telefonu od szefa nie usłyszysz :) ale jedzie.

Ściskam łapę pieseczkowi :)
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 19:16   

anowi napisał/a:
Ściskam łapę pieseczkowi
grozi kalectwem :mrgreen:
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 19:49   

Autosan H9 jest przynajmniej nowocześniejszą konstrukcją niż M11.

Prawde mówiąc to chyba tylko Gdańsk ma w Pomorskim jeszcze Jelcze M11, ba u nas nawet jeden L11 jest :)
Niech to najlepiej świadczy o poziomie MZK Malbork. Ja nie mówie że mamy być drugą Gdynią, ale ściąganie starego złomu który jest bardziej awaryjny niż nasze Jelcze PR110 (sztuk jeden, z reklama szkół katolickich) i 120M (sztuk dwa) napewno nie jest wyjściem. Już prędzej bym się skłaniał za ujednoliceniem parku maszyn i kupno używanych 110 lub 120. Pomysł przegubowca (ściągniętego z Gdyni razem z krótką Setrą) trafiony, mam nadzieje że w miejsce M11 pojawią się jakies dwa - trzy przegubowce(byle nie takie jak teraz). Skoro stać na autobus turystyczny - najmniej potrzebny, to co tam, szalejmy, kupmy nowiutkiego Solarisa :)
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 19:54   

lukazs napisał/a:
Pomysł przegubowca (ściągniętego z Gdyni razem z krótką Setrą)
jakiego przegubowca???
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 20:27   

A jeździ taki ostatnio u nas, ZTCW na linii 15 najczęściej. Barwy biało-niebieskie (gdyńskie pochodzenie).

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi podał jego markę (czyżby Setra?) oraz model jeśli to możliwe.
 
 
igiko 
Pomezania.pl


Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 20:34   

lukazs napisał/a:
Skoro stać na autobus turystyczny - najmniej potrzebny

Jeśli chodzi o autobus wycieczkowy jest to opłacalne. Ciężko szczególnie na weekend coś wynająć wiem z doświadczenia wiec taki autobus będzie sie zwracał.
_________________
http://www.pomezania.pl
 
 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 20:57   

Ok, opłacalne, tylko że MZK to jest przedsiębiorstwo które ma przedewszystkim wozić ludzi, a dopiero potem zarabiać. W sytuacji gdy MZK nie ma na nic pieniędzy, a braki taborowe są na tule dokuczliwe że jeżdżą stare Jelcze, taki zakup, jakby nie patrzeć wymykający się z założeń według których MZK funkcjonuje nie jest chyba w porządku. Chyba że MZK utworzyło by linię (50? 150?) do Dzierzgonia, gdzie na dłuższą trasę miałby racje bytu (ale nie taki wielki) codziennie, a nie tylko od święta.

Takie moje, jako kibica, nieco offtopiczne pytanie - jak jest z wynajmowaniem przez MZK autobusów dla kibiców? Wiem że w całej Polsce są z tym problemy, a w naszym powiecie to Rydwan już w tej kwestii stracony?
 
 
igiko 
Pomezania.pl


Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 21:14   

Rzeczywiście wynajem dla kibiców jest trudny. No Rydwan raczej stracony MZK w ostateczności dałoby chyba radę choć ostatnio jak chcieliśmy było zajęte.
Żeby nie było OT to wypowiem sie także w tym temacie. Jako że 3 lata dojeżdżałem autobusami mogę powiedzieć że taktyka MZK jest co najmniej dziwna. Nakupili tych małych Gów** (nie chodzi mi o mikrobusy tylko te krótkie autobusy) i puszczają je na obładowane linie. Zaś tam gdzie mało ludzi jeździ wysyłają te duże.
_________________
http://www.pomezania.pl
 
 
 
Larina 


Pomogła: 4 razy
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 21:21   

igiko napisał/a:
Nakupili tych małych Gów** (nie chodzi mi o mikrobusy tylko te krótkie autobusy) i puszczają je na obładowane linie. Zaś tam gdzie mało ludzi jeździ wysyłają te duże.


też to zauważyłam, dziwne to jest...
_________________
"Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały świat działa potajemnie by udało Ci się to osiągnąć" Paulo Coelho
 
 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Paź, 2007 21:34   

Wynika z braków taborowych i chęci oszczędzania na czym sie tylko da. A jak to wychodzi w rzeczywistości, najlepiej widać na przykładzie konkurencji z Rydwanem który w opinii większości świadczy usługi o wyższej jakości.
 
 
kondi 
pizdrygajłow


Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 09:14   

hehe
widzę, że dla niektórych tutaj jedyną szansą na rozwiązanie takiego problemu jest zaprzestanie używania komunikacji miejskiej :) skończy się narzekanie
przecież w Malborku gdzie człowiek się nie ruszy to 20min. się idzie :P

pozdr.
Ostatnio zmieniony przez kondi Czw 11 Paź, 2007 09:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 10:49   

Polecam Ci Kondi przejść się z Wielbarku na Piaski codziennie rano do szkoły/pracy i spowrotem. Poza tym nie można zapomnieć o dojeżdżających spoza Malborka
 
 
kondi 
pizdrygajłow


Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 10:51   

No to macie swój ukochany, wygodniejszy i wgle rydwan :P
Ci co muszą jeździć to nie narzekają ;)

pozdr.
 
 
 
Mytoon 
Administrator
misiu okrąglisiu



Pomógł: 6 razy
Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 11:26   

kondi napisał/a:
hehe
widzę, że dla niektórych tutaj jedyną szansą na rozwiązanie takiego problemu jest zaprzestanie używania komunikacji miejskiej :) skończy się narzekanie
przecież w Malborku gdzie człowiek się nie ruszy to 20min. się idzie :P

pozdr.


Jasne...

Podam ci przykład moich kolegów, którzy idąc twoim tokiem myślenia codziennie szli by na dworzec PKP pół godziny w jedną stronę. Nie dość, że człowiek wstaje o 4.30 bo pociągi do 3 miasta kursują jakby chciały, a nie mogły to jeszcze taki kawał z buta mają śmigać?

Bez przesady.

To coś co się nazywa komunikacją miejską ma być dla mieszkańców. Coś w tym jest, że prywatna firma potrafi taniej i wygodniej przewozić pasażerów, a MZK nie daje rady.
_________________
Wielkie dzieła powstają nie dzięki obłędowi, lecz mimo niego.
 
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 11:32   

lukazs napisał/a:
A jeździ taki ostatnio u nas, ZTCW na linii 15 najczęściej. Barwy biało-niebieskie (gdyńskie pochodzenie).

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi podał jego markę (czyżby Setra?) oraz model jeśli to możliwe.

Biało-niebieski (z reklamą Delfina) to Neoplan, nie przegubowiec i z niemieckim rodowodem, a gdyński to Man, dwie osie z tyłu zdaje się i też nie przegubowiec. Do nich malborskie ulice się nie nadają, dałyby radę tylko na 1 i paru podmiejskich liniach, scanie ledwie daje radę wykręcić, a przegub potrzebuje jeszcze wiecej luzu z uwagi na wyjeżdżający tył.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
kondi 
pizdrygajłow


Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 11:50   

no, a koło klubu garnizonowego taki śliczny zakręt na rogu de gaulle'a i nowowiejskiego nam zrobili :D

pozdr.
 
 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 13:04   

O tych wiem, są one już jakiś czas, jednak przyszły dwa "nowe" autobusy. Jeden napewno Setra, dawniej z prywatnego Gryfa, kursującego w ramach komunikacji miejskiej w Gdyni. Drugi, przegubowy, również z Gdyni, jednak nie miałem okazji się mu bliżej przyjżeć.

A może tak Malbork powinien pójść za przykładem dużych miast i rozpisać przetarg na obsługę linii autobusowych, tych które w ramach MZK są nieopłacalne? Tak robi Gdynia, Gdańsk, Warszawa... Oczywiście w ramach umowy prywatny operator powinien dostosować się do kolorystyki (chociaż w Malborku to pojęcie obce) i cen taryfowych MZK. Może to, a nie konkurencja, byłoby wyjściem z sytuacji.
 
 
kondi 
pizdrygajłow


Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 18:22   

nie wiem, nie będę za dużo się wdrażał, ale prezesem MZK jest mój chrzestny i uwierzcie nie jest to taki łatwe wszystko jak by sie mogło wydawać, może jakieś jego wybory można potępić, ale on ciągle o coś walczy, pamiętacie akcje z przed 2 chyba lat, flagi solidarności na autobusach wisiały, otóż kierowcy strajkowali, że zarabiają "tylko" 2800zł na rękę.... a do tego oni oszukują na paliwo, co powinniście widzieć, bo dostają kase na paliwo, a wciąż na luzie jeżdżą i wgle piłują czasem silniki, żeby je rozpędzić, a potem coś sie psuje i kasa na to ma być nie wiadomo z kąd :-?
no ale ogólnie średnio mnie to interesuje :/

pozdr.
 
 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 18:39   

Tak, wszyscy to znają - niedasizm pod nazwą "państwowości". Dlaczgo Rydwan może?
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 18:50   

kondi napisał/a:
ale ogólnie średnio mnie to interesuje
Coraz więcej ludzi to niewiele obchodzi, mnie też. Ale roszczenia załogi to jedna strona medalu, a idiotyczne rozkłady jazdy - druga, to czy jeden kursa jedzie pięć minut później czy wcześniej niewiele ma wspólnego z rządaniami płacowymi kierowców. A całe MZK zaczyna być towarzystwem wzajemnej adoracji - może czas najwyzszy sprywatyzować toto np. wzorem sąsiedniego Tczewa, raju pewnie tam nie ma, ale chociaż przeważnie można dojechać kiedy i gdzie się chce (zkm+ pks = Veolia Transport).
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 19:01   

Tyle że Veolia (dawny Connex) to nie jest byle jaka firma. Ze sporym kapitałem zagranicznym, wykupiła bardzo wiele PKSów, jest chyba największym w tej chwili prywatnym przewoźnikiem autbusowym i ma bardzo duże doświadczenie. UM Warszawa ma z nimi podpisane umowy, niech to będzie najlepszym wyznacznikiem ich renomy. Jeśli ktoś taki nie pojawi się w Malborku, to nie ma co liczyć na poprawę kompetencji wśród zarządu MZK. Z nikąd się taki ktoś nie weźmie przecież...
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 19:04   

lukazs napisał/a:
Tyle że Veolia (dawny Connex) to nie jest byle jaka firma. Ze sporym kapitałem zagranicznym, wykupiła bardzo wiele PKSów, jest chyba największym w tej chwili prywatnym przewoźnikiem autbusowym i ma bardzo duże doświadczenie.

I swego czasu była zainteresowana także Malborkiem, ale związki i zarząd MZK postawiły sprawę na ostrzu noża i nic z tego nie wyszło :-(
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pią 26 Paź, 2007 08:11   

http://malbork.naszemiast...nia/782996.html

Jeden z lepszych pomysłów MZK ostatnich, przy dopracowaniu trasy na końcowych odcinkach trasy w Malborku i Tczewie może stanowić alternatywę dla transportu indywiduanego, bo dla korzystających z PKP to niezła alternatywa.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Pią 26 Paź, 2007 10:22   

jak prezesi za kółkiem to muszą podrożeć :mrgreen:
źródło
a swoją drogą to mogliby się focić na własnych stołkach
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Paź, 2007 20:56   

Cennik w pełnej krasie:

http://www.mzk.malbork.pl/text/60_pl.php

A i rydwan poszedł w górę :evil:
 
 
duśka 
Administrator



Pomogła: 3 razy
Wysłany: Pon 29 Paź, 2007 21:04   

Jak ja widzę tą stronkę to mnie skręca. Wszystkie kanony dobrego designu poszły woooon. A mieli taki ładny i sympatyczny serwisik. :-?
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007 08:20   

http://www.mzk.malbork.pl/rozklady/0090/w.htm - Rozkład jazdy linii 90
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pią 09 Lis, 2007 16:33   

Cytat:
Miejskim autobusem z Malborka do Tczewa

MALBORK-TCZEW. Miejski Zakład Komunikacji w Malborku uruchomił autobusowe połączenie do Tczewa. W ten sposób miejski przewoźnik zareagował na potrzeby mieszkańców Malborka.


- Już od dłuższego czasu mieszkańcy, którzy dojeżdżają do pracy w Tczewie kierowali do nas pytania, czy jest możliwe uruchomienie takich kursów - mówi Andrzej Zawisza, prezes MZK Sp. z o.o. w Malborku. - Staramy się reagować na potrzeby mieszkańców, naszych klientów, dlatego podjęliśmy starania o uruchomienie tej linii.
Dzięki temu, już od 2 tygodni, mieszkańcy Malborka mogą dojeżdżać do Tczewa autobusem z przystanków zlokalizowanych w mieście. Zaplanowano w ciągu dnia 4 kursy. Autobus marki MAN, który może zabrać 26 osób siedzących, odjeżdża z przystanku przy ul. Kotarbińskiego w godz.: 5, 12.50, 16.50 i 21. Jedzie przez ul. Kotarbińskiego, Wybickiego, Sikorskiego, Dworzec PKP i w kierunku Tczewa.
Bilet za przejazd w jedną stronę kosztuke 3,20 zł, a miesięczny 130 zł. Dla porównania, za jednorazowy przejazd koleją zapłacimy 4,50 zł.
- Cały czas staramy się zwiększyć wpływy finansowe naszego zakładu - mówi Andrzej Zawisza. - To także okazja do uzupełnienia naszego budżetu, a jednocześnie ukłon w stronę naszych klientów.




Autor: (iko) Źródło: Gazeta Malborska

http://www.portalpomorza.pl/aktualnosci/4/1329
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group