|
Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...
|
Ogłoszenie |
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"
Chronimy Twoją prywatność Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO |
Spotkanie mieszkańców miasta Malborka z Burmistrzem |
Autor |
Wiadomość |
konto_usunięte [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 03 Cze, 2009 18:12
|
|
|
Będzie rok wyborów będą spotkania, teraz mieszkańcy są niepotrzebni.
MrKłosik napisał/a: | Myślę, że lepszą formą komunikacji jest poświęcanie jak największej ilości czasu na prace na rzecz miasta, co przynosi najlepsze i widoczne efekty |
Poświęcenie czasu na debatę to powiedzmy 3 godziny razy np 10 debat w roku to wychodzi 30 godzin, jeżeli tyle czasu burmistrz poświęca czasu na rzecz miasta... to żart oczywiście, ale argument władcy śmieszny |
|
|
|
|
Waldek.K
Waldek.K.
Pomógł: 2 razy
|
Wysłany: Sro 03 Cze, 2009 23:53
|
|
|
MrKłosik napisał/a: | Myślę, że lepszą formą komunikacji jest poświęcanie jak największej ilości czasu na prace na rzecz miasta, co przynosi najlepsze i widoczne efekty |
Ta forma komunikacji była mi dotąd nieznana |
_________________ „ty mnie pomożesz, ja tobie pomogę: cóż złego może nas dwóch spotkać?” |
|
|
|
|
konto_usunięte [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 04 Cze, 2009 18:31
|
|
|
Głowa w piasek w ramach prac na rzecz miasta - też forma komunikacji, ewentualnie można mówić do ściany |
|
|
|
|
Waldek.K
Waldek.K.
Pomógł: 2 razy
|
Wysłany: Pią 14 Sie, 2009 22:00 Zaproszenie na debatę
|
|
|
Starosta Powiatu Malborskiego, Burmistrz Miasta Malborka i Stowarzyszenie Malborskie Centrum KWADRAT
– koordynator akcji MUREM ZA MOSTEM
zapraszają mieszkańców Malborka i okolic na publiczną debatę z Panem Robertem Marszałkiem,dyrektorem Gdańskiego Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która rozpocznie się
dnia 20 sierpnia 2009 r. o godz. 17.00 w Sali Posiedzeń Urzędu Miasta.
Temat debaty: Koncepcja budowy drugiego mostu drogowego w Malborku
- Plany
- Terminy
- Koszty
Zapraszamy wszystkich, którym nie obojętne jest kiedy, gdzie i za ile, oraz tych którzy mają inne pytania i uwagi.
Szczególnie serdecznie zapraszamy osoby, które zechcą wziąć udział w organizacji happeningu, który planowany jest na wrzesień. Powołanie Społecznego Komitetu Organizacji Happeningu oraz pierwsze ustalenia planujemy zaraz po debacie.
W imieniu organizatorów
Waldemar Klawiński |
_________________ „ty mnie pomożesz, ja tobie pomogę: cóż złego może nas dwóch spotkać?” |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|