Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
Festung Marienburg 2009
Autor Wiadomość
Kuglow 


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sro 05 Lis, 2008 11:19   

Zlot militarny to coś innego niż rekonstrukcja historyczna i inaczej się rozkładają koszty.Atrapy w przypadku rekonstrukcji historycznej absolutnie nie wchodzą w grę.Członków grup rekonstrukcyjnych,którzy przyjadą z Polski nie ugościsz beczką piwa.Odnośnie t34 z Oliwy i właściciela,nie wypowiadam się.
 
 
 
domber
[Usunięty]

Wysłany: Sro 05 Lis, 2008 11:24   

z tego co napisałeś wynika że koszt to około 50 tyś - trudno będzie zdobyć taki szmal :-(
napisz jak to wygląda podczas oblężenia Malborka ?
Ostatnio zmieniony przez domber Sro 05 Lis, 2008 11:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kuglow 


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sro 05 Lis, 2008 11:37   

Koszt oblężenia 1410 jest większy i waha się w granicach 200-220 tyś. ale ta impreza ma wielu sponsorów na których te koszta się rozkładają.
 
 
 
Aida 
Homeisterynn


Pomogła: 7 razy
Wysłany: Sro 05 Lis, 2008 14:19   

No to trzeba się zastanowić. Po pierwsze napisać do grup rekonstrukcyjnych, że mamy taki pomysł, czy chcą brać udział i jak tak to niech doradzą jak to zorganizować.
Po drugie opracować "plan strategiczny" przedsięwzięcia, włącznie z obsługą turystyczną (grochówka i kibelki), opracować kosztorys wstępny chociaż i jak chcemy to reklamować (np. dużo przedtem, trzeba narobić hałasu w sieci: www, youtube, maile do grup, fora z zainteresowanymi itd. do tego sponsorzy będą chcieli mieć reklamę).
Jak już to będziemy mieli na piśmie, łącznie z przybliżoną liczbą zainteresowanych do uderzyć z tym do sponsorów: miasta, firm, i może MWC? Wykorzysta się wtedy też sprawdzone metody podsunięte przez ludzi którzy to zorganizowali (się pchnie pocztę z pytaniami w 1 rzucie jak pisałam), warto też zainteresować odpowiednio wcześnie duże media (przed pójściem do sponsora, bo jak sponsorowi się powie, że będzie transmisja w TVP albo TVN24 to chętnie zasponsoruje, żeby mieć reklamę).
_________________
z wiatrem ale pod prąd!
Ludzka praca naprawia skutki ludzkich błędów.
 
 
 
Kuglow 


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sro 05 Lis, 2008 14:35   

Nie można tego zacząć robić za przeproszeniem od zadniej strony.Zaproszenie grup i kontakty z nimi biorę na siebie.Resztę napiszę pózniej.
 
 
 
Aida 
Homeisterynn


Pomogła: 7 razy
Wysłany: Sro 05 Lis, 2008 14:40   

Kuglow napisał/a:
Resztę napiszę pózniej.
Napisz, bo sama jestem ciekawa jak to się skutecznie organizuje.
_________________
z wiatrem ale pod prąd!
Ludzka praca naprawia skutki ludzkich błędów.
 
 
 
duśka 
Administrator



Pomogła: 3 razy
Wysłany: Sro 05 Lis, 2008 15:41   

Spokojnie, i tak nie da rady przygotować rekonstrukcji do kwietnia, to jest niecałe pół roku, a takie przedsięwzięcia planuje się co najmniej rok przed. Najpierw musi być jakakolwiek opinią od miasta i GRH koordynującej to, dopiero można się zastanawiać nad logistyką. Tak jak było napisane - nie zaczyna się od D.... strony.
 
 
dziarek 
http://www.tiutiaputia.com/


Wysłany: Pią 19 Gru, 2008 08:50   

Wszystko da rade przygotować, w czerwcu byłem na rozmowie z Burmisztrzem w tej sprawie, Burmisztrz jak najbardziej za. Mieliśmy przerdstawić kossztorys i sprawa by poszła, chcieliśmy to zrobić razem z fundacją Polonia Militaris, miała być kupa sprzętu i ludzi, koszt razem z samolotem wyszedł nam coś ok. 30 000 zł. Kwestia czy to by sie odbyło, to dobra wola nikogo innego a skostniałych władz zamku bo ulica starościńska należy do nich a nie do miasta. Pozdrawiam.
_________________

Ostatnio zmieniony przez dziarek Pią 19 Gru, 2008 08:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Aida 
Homeisterynn


Pomogła: 7 razy
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008 12:54   

To jak będzie kosztorys i konkrety to trzeba ich zapytać. :)
_________________
z wiatrem ale pod prąd!
Ludzka praca naprawia skutki ludzkich błędów.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group