Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak jeżdzą nasi kierowcy
Autor Wiadomość
rutek_m 
Malborżanin vel Malborczyk

Pomógł: 1 raz
Wysłany: Wto 31 Maj, 2011 20:12   

potwierdzam - przy skręcaniu w lewo z drogi jednojezdniowej w drogę dwujezdniową - skręcający w lewo ustępuje pierwszeństwa osobie jadącej z przeciwka (w tym przypadku skręcającej w prawo, która notabene może zająć sobie pas dowolny) oraz ma możliwość wybrania jednego z pasów ruchu- po ustąpieniu takowego pierwszeństwa (o ile znaki nie stanowią inaczej).

Przy czym na nauce jazdy uczą zawsze że ma być to prawy.... nie wiem dlaczego - bo moim zdaniem utrudnia to ruch i może powodować kolizje, ale pan egzaminator w Elblągu chciał mnie na egzaminie kiedyś oblać właśnie za skręcenie z drogi jednojezdniowej w dwujezdniową i zajęcie lewego pasa, na nic był moje tłumaczenia że upłynniam ruch bo ten z przeciwka może skręcić na prawy pas.
Ostatnio zmieniony przez rutek_m Wto 31 Maj, 2011 20:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomek_67 

Wysłany: Sro 01 Cze, 2011 07:48   

Dodam tylko na obronę Robina,że na tym skrzyżowaniu można zawracać gdy nie działają światła jadąc od strony Elbląga
 
 
rutek_m 
Malborżanin vel Malborczyk

Pomógł: 1 raz
Wysłany: Sro 01 Cze, 2011 08:20   

na którym ?
 
 
grabowski.s 
literki, typografia, projekty

Wysłany: Sro 01 Cze, 2011 09:47   

Jeśli chodzi o zawracanie na skrzyżowaniu Mickiewicza - Al. Rodła to:

1. Jadąc od strony Nogatu jest jak wół znak pionowy ZAKAZ ZAWRACANIA
2. Jadąc od strony Elbląga takowego znaku nie ma (ale chyba kiedyś był)
3. Sygnalizacja świetlna nie posiada strzałki zielonej skierowanej do dołu, co oznacza ni mniej ni więcej, że w momencie, gdy ona działa (od 6 do 22 chyba) zawracanie jest zabronione

Ja to w ogóle postawiłbym kamery fotografujące (jeśli takie istnieją) wykroczenia na kilku naszych krzyżówkach a przede wszystkim ustawiłbym kamerę fotografującą wszystkich skręcających w lewo przy wyjeździe z Kościuszki przy MCDonald's!
 
 
Andrzej 123 


Pomógł: 2 razy
Wysłany: Sro 01 Cze, 2011 10:41   

tomek_67 napisał/a:
Dodam tylko na obronę Robina,że na tym skrzyżowaniu można zawracać gdy nie działają światła jadąc od strony Elbląga

Lub są światła żółte pulsujące. Wtedy to obowiązują na skrzyżowaniu znaki pionowe i poziome, które w przypadku jadących od strony Elbląga nie zabraniają zawracania na tym skrzyżowaniu. To czy znak kiedyś był nikogo nie interesuje. Znak obowiązuje wtedy kiedy jest, a nie wtedy kiedy był.
 
 
kiler00718 


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 08:03   

na skrzyżowaniu bezkolizyjnym jakim jest właśnie to na rodła z mickiewicza jest zakaz zawracania z każdej strony zawracając z powrotem do tczewa łamiemy prawo bo ewidentnie stoi znak zakaz zawracania natomiast zawracając na elbląg również łamiemy prawo ponieważ zakaz obowiązuje przy światłach bezkolizyjnych różniącym się tym iż zapala nam się zielona kierunkowa strzałka nakazująca tylko skręt w lewo. Nagminnie każdy olewa ten przepis łącznie ze mną choć nie każdy to wie.
_________________

 
 
Andrzej 123 


Pomógł: 2 razy
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 11:44   

kiler00718 napisał/a:
na skrzyżowaniu bezkolizyjnym jakim jest właśnie to na rodła z mickiewicza jest zakaz zawracania z każdej strony zawracając z powrotem do tczewa łamiemy prawo bo ewidentnie stoi znak zakaz zawracania natomiast zawracając na elbląg również łamiemy prawo ponieważ zakaz obowiązuje przy światłach bezkolizyjnych różniącym się tym iż zapala nam się zielona kierunkowa strzałka nakazująca tylko skręt w lewo. Nagminnie każdy olewa ten przepis łącznie ze mną choć nie każdy to wie.

A świstak siedzi i zawija w sreberka. Co za brednie . Malbork nie posiada ani jednego skrzyżowania bezkolizyjnego. W celu dojścia do prawdy proponuję lekturą Kodeksu Drogowego.
Przepisy dotyczące zawracania mamy w
Art. 22. 1. Kierujący pojazdem może zmienić kierunek jazdy lub zajmowany pas ruchu tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności.
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:
1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo,
2) do środka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym do lewej jej krawędzi - jeżeli zamierza skręcić w lewo.
3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli wymiary pojazdu uniemożliwiają skręcenie zgodnie z zasadą określoną w tym przepisie lub dopuszczalna jest jazda wyłącznie w jednym kierunku.
4. Kierujący pojazdem, zmieniając poza skrzyżowaniem zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.
5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.
6. Zabrania się zawracania:
1) w tunelu, na moście, wiadukcie lub drodze jednokierunkowej,
2) na autostradzie,
3) na drodze ekspresowej, z wyjątkiem skrzyżowania lub miejsca do tego przeznaczonego,
4) w warunkach, w których mogłoby to zagrozić bezpieczeństwu ruchu na drodze lub ruch ten utrudnić.
Jak łatwo ustalić na skrzyżowaniach można zawracać
Na skrzyżowaniach można zawracać. Chyba, że zabraniają nam tego znaki , lub sygnały
Takimi znakami są: B-21 oraz B-23 do obejżenia na stronie http://www.abc.com.pl/serwis/gfx/318785545_0.gif
oraz sygnały świetlne kierunkowe S-3 http://www.abc.com.pl/serwis/gfx/318785543_0.gif
Sygnalizacja świetlna ma, (kiedy jest włączona ) priorytet nad znakami pionowymi. Kiedy jest wyłączona, ( żółte pulsujące) obowiązują nas znaki drogowe. Jeśli nie ma znaku B-21 lub B-23 można zawracać. Żadne inne pomysły typu jak w cytacie to nie prawo o ruchu drogowym tylko koncert życzeń autora postu. Proponuję autorowi kiler00718 lekturę Kodeksu Drogowego, lub kilka godzin teorii na kursie na prawo jazdy w celu przypomnienia podstaw poruszania się na drogach publicznych. Nie jest to złośliwość, a troska o bezpieczeństwo autora postu i nas wszystkich, którzy korzystamy z dróg
 
 
janusz27 

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 13:38   

Andrzej 123 napisał/a:

Sygnalizacja świetlna ma, (kiedy jest włączona ) priorytet nad znakami pionowymi. Kiedy jest wyłączona, ( żółte pulsujące) obowiązują nas znaki drogowe.


Wydaje mi się jednak, że dotyczy to znaków dot. pierwszeństwa przejazdu (droga z pierwszeństwem, ustąp pierwszeństwa)

Zakaz (np. zakaz zawracania czy skrętu w lewo) obowiązuje zawsze, bez względu na to czy światła są włączone, czy nie.
 
 
Andrzej 123 


Pomógł: 2 razy
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 14:50   

janusz27 napisał/a:
Andrzej 123 napisał/a:

Sygnalizacja świetlna ma, (kiedy jest włączona ) priorytet nad znakami pionowymi. Kiedy jest wyłączona, ( żółte pulsujące) obowiązują nas znaki drogowe.


Wydaje mi się jednak, że dotyczy to znaków dot. pierwszeństwa przejazdu (droga z pierwszeństwem, ustąp pierwszeństwa)

Zakaz (np. zakaz zawracania czy skrętu w lewo) obowiązuje zawsze, bez względu na to czy światła są włączone, czy nie.

Dla tego inżynier ruchu, chcąc zabronić zawracania na tym skrzyżowaniu dla jadących od str. Tczewa postawił znak zakaz zawracania. Dla jadących od strony Elbląga takiego znaku nie ma. Zawracanie w momencie nieczynnych świateł dla tych kierujących jest dopuszczone. Może rzeczywiście nie dość zręcznie zredagowałem tekst swojego posta, ale chciałem w nim podkreślić nadrzędność świateł nad znakami, co zresztą w żaden sposób nie zmienia sensu mojej wypowiedzi Napisałem w moim poście "Jeśli nie ma znaku B-21 lub B-23 można zawracać".
Ostatnio zmieniony przez Andrzej 123 Czw 02 Cze, 2011 14:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 20:03   

janusz27 napisał/a:
Zakaz (np. zakaz zawracania czy skrętu w lewo) obowiązuje zawsze, bez względu na to czy światła są włączone, czy nie.
Tylko po czym rozpoznać światło kierunkowe gdy jest wyłączone?
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
tomek_67 

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 20:51   

Admin skąd wziąłeś ten cytat. Od kilku postów Andrzej123 pisze coś zupełnie innego i ma rację w tym co pisze.
 
 
stanisławn 

Pomógł: 3 razy
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 21:08   

tomek_67 napisał/a:
ma rację w tym co pisze
każdy ma rację ale w konfrontacji z przepisami wygląda to trochę innaczej
Cytat:
Sygnał w kształcie zielonej strzałki, nadawany przez sygnalizator S-2, zezwalający na skręcanie w lewo, zezwala również na zawracanie z lewego skrajnego pasa ruchu, pod warunkiem że kierujący :
- zatrzyma się przed sygnalizatorem i
- nie spowoduje utrudnienia ruchu innym jego uczestnikom,

chyba że jest to zabronione znakiem B-23.

http://www.roadking.rider...aki_sygnaly.htm
 
 
Kuglow 


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 22:09   

Jak to fajnie że Wy kierowcy znacie się na przepisach ruchu drogowego. :hahaha: :hihi: :mrgreen: Czuję się w pełni bezpieczny. :mrgreen:
 
 
 
tomek_67 

Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 22:32   

stanisławn napisał/a:
tomek_67 napisał/a:
ma rację w tym co pisze
każdy ma rację ale w konfrontacji z przepisami wygląda to trochę innaczej
Cytat:
Sygnał w kształcie zielonej strzałki, nadawany przez sygnalizator S-2, zezwalający na skręcanie w lewo, zezwala również na zawracanie z lewego skrajnego pasa ruchu, pod warunkiem że kierujący :
- zatrzyma się przed sygnalizatorem i
- nie spowoduje utrudnienia ruchu innym jego uczestnikom,

chyba że jest to zabronione znakiem B-23.

http://www.roadking.rider...aki_sygnaly.htm


Nie widzisz różnicy w znakach s-2 i s-3 ?

Przy znaku s-2 możesz wjechać ale musisz uważać na jadących z naprzeciwka
Przy znaku s-3 już nie ma takiej kolizji. Jedziesz po swoim pasie i nic ci nie przeszkadza. Należy wręcz go traktować jako nakaz ruchu w kierunku jaki pokazuje strzałka.
 
 
stanisławn 

Pomógł: 3 razy
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 15:17   

Cytat:
Nie widzisz różnicy w znakach s-2 i s-3 ?
co ma piernik do wiatraka mowa jest o konkretnym skrzyżowaniu a o ile mnie pamięć nie myli to jest tam właśnie strzałka w lewo S-2 ale mogę się mylić ostatnio rzadko używam pojazdu Malbork jest taką metropolią, że zdrowiej chodzić pieszo :hihi:
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 19:41   

Strzałki S-2, to bardzo rzadkie zjawisko w naszym mieście w lewo nie ma żadnych, na rzeczonym skrzyżowaniu jeśli chodzi o skręt w lewo, są S-3, nie wiedzieć czemu dla obu kierunków al. Rodła nie palą się jednocześnie, chociaż obserwując to co się na drogach i tu dzieje, to może i dobrze.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
stanisławn 

Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011 08:36   

S2 czy S3 oznaczają to samo
Cytat:
Sygnalizator może nadawać sygnały tylko dla jednego lub dwóch kierunków ruchu. Wtedy na sygnalizatorze sygnał zielony ma postać zielonej strzałki, a na sygnałach żółtym i czerwonym strzałki mają barwę czarną. Sygnały, które nadaje taki sygnalizator oznaczają bezwarunkowe zezwolenie na ruch w kierunku oznaczonym przez strzałki. Podczas wyświetlania zielonej strzałki, na wskazanym kierunku ruchu nie powinno być innych uczestników, poruszających się w kolizyjnych kierunkach
.
nie ma znaku B-23 można zawracać

s3.JPG
Plik ściągnięto 20791 raz(y) 28,84 KB

 
 
tomek_67 

Wysłany: Sob 04 Cze, 2011 09:47   

Ja się poddaję.
albo nie bo mnie wkurzają Ci co tam zawracają.
Poczytaj tu jak tego nie zrozumiesz to już trudno
http://motoryzacja.interi...przepisy,584508
Ostatnio zmieniony przez tomek_67 Sob 04 Cze, 2011 09:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stanisławn 

Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011 13:17   

wszystko zrozumiałem co nie jest zakazane jest dozwolone znak B 23 rozwiązalby wszelkie wątpliwości.
Cytat:
Co mówią przepisy

Paragraf 87 ust. 3 Rozporządzenia o znakach i sygnałach drogowych stanowi, że strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo (znak poziomy), umieszczona na lewym pasie ruchu, oznacza także zezwolenie na zawracanie, chyba że jest to zabronione znakiem zakazu „Zakaz zawracania” (B-23) albo ruch jest kierowany sygnalizatorem S-3.

Z kolei Paragraf 97 ust. 3 tegoż rozporządzenia wskazuje, że sygnał zielony nadawany przez sygnalizator kierunkowy S-3 oznacza, że podczas jazdy we wskazanym kierunku nie występuje kolizja z innymi uczestnikami ruchu, tzn. tory jazdy nie przecinają się.

Z przepisów nie wynika więc wprost, że sygnalizator kierunkowy w lewo zawsze zabrania zawracania. Nie pozwala zawracać wtedy, gdy na jezdni, na pasie ruchu do skrętu w lewo znajduje się strzałka kierunkowa w lewo.

jest jeszcze inna interpretacja w zależności czy na pasie jest znak poziomy P8b
Cytat:
2. Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na skrajnym lewym pasie ruchu, oznacza także zezwolenie na zawracanie, chyba że jest to zabronione znakiem pionowym B-23 lub ruch jest kierowany sygnalizatorem S-3.


a teraz c cyklu jak parkują nasi kierowcy jakby mógł to by wjechał do sklepu
Ostatnio zmieniony przez stanisławn Sob 04 Cze, 2011 13:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stanisławn 

Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011 19:53   

sprawdziłem jest znak poziomy P8b jest sygnalizator S3 czyli:
sygnalizacja działa - zakaz zawracania
sygnalizacja nie działa- można zawracać (bo wtedy nie wiadomo jaki jest sygnalizator)
 
 
rutek_m 
Malborżanin vel Malborczyk

Pomógł: 1 raz
Wysłany: Nie 05 Cze, 2011 08:37   

Cytat:
sygnalizacja nie działa- można zawracać (bo wtedy nie wiadomo jaki jest sygnalizator)


nie działa w sensie brak jakichkolwiek sygnałów - czy żółte pulsujące? (bo chyba jak jest żółte pulsujące to wiadomo jaki jest sygnalizator).
 
 
stanisławn 

Pomógł: 3 razy
Wysłany: Nie 05 Cze, 2011 08:56   

rutek_m napisał/a:
bo chyba jak jest żółte pulsujące to wiadomo jaki jest sygnalizator
w sensie brak zasilania, awaria, można jeszcze się domyślić na podstawie obudów i umieszczenia sygnalizatorów ale czy kierowca ma być prawnikiem albo go wozić ze sobą ? takie rzeczy powinny wynikać wprost z przepisów i to z ustawy a nie rozporządzenia w sprawie znaków. Zresztą to już nasza polska specjalność, odpowiedź na problem można znaleźć głęboko w przepisach w tym przypadku zapis o znaku poziomym zapewne dlatego z drugiej strony jest znak B 23 a dlaczego go nie ma z tej strony? Moim zdaniem wpływ na rozporządzenie zapewne miało lobby producentów znaków wiadomo jeśli nie wynika to w prost z przepisów trzeba postawić znak. sprawa np pierwszeństwa wjazdu na rondo kiedyś poruszający się po rondzie miał pierwszeństwo zmieniono przepis i przed rondami stoją znaki ustąp.
 
 
argus 


Pomógł: 4 razy
Wysłany: Nie 05 Cze, 2011 22:32   

ROZPORZĄDZENIE MINISTRÓW INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z dnia 12 października 2002 r.):

§ 72. 1. Umieszczony obok jezdni znak F-10 "kierunki na pasach ruchu" wskazuje dozwolone, zgodnie ze strzałkami umieszczonymi na znaku, kierunki jazdy z poszczególnych pasów ruchu.
2. Umieszczony nad pasem ruchu znak F-11 "kierunki na pasie ruchu" wskazuje dozwolone, zgodnie ze strzałkami umieszczonymi na znaku, kierunki jazdy z pasa ruchu, nad którym znak został umieszczony.
3. Umieszczona na znaku F-10 lub F-11 strzałka zezwalająca na skręcanie w lewo ze skrajnego lewego pasa ruchu oznacza także zezwolenie na zawracanie, chyba że jest to zabronione znakiem B-23 lub ruch jest kierowany sygnalizatorem S-3.

§ 87. 1. Znaki:
1) P-8a "strzałka kierunkowa na wprost",
2) P-8b "strzałka kierunkowa do skręcania",
3) P-8c "strzałka kierunkowa do zawracania"
oznaczają, że jazda z pasa ruchu, na którym są umieszczone, jest dozwolona tylko w kierunku wskazanym strzałką; połączone symbole znaków P-8a, P-8b lub P-8c oznaczają zezwolenie na ruch w kierunkach wskazanych strzałkami kierunkowymi.
2. Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na skrajnym lewym pasie ruchu, oznacza także zezwolenie na zawracanie, chyba że jest to zabronione znakiem pionowym B-23 lub ruch jest kierowany sygnalizatorem S-3.
3. Znak P-9 "strzałka naprowadzająca" oznacza nakaz wjazdu na sąsiedni pas ruchu wskazany strzałką; nie dotyczy to kierujących pojazdami, dla których jest przeznaczony dalszy odcinek pasa ruchu.

Poczytajcie jeszcze proszę proszę tutaj: S-3 czyli przypomnijmy sobie przepisy
 
 
stanisławn 

Pomógł: 3 razy
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011 18:52   

skrzyżowanie Rodła - Armii Krajowej zgodnie z przepisami wolno zawracać tylko konstrukcja jezdni przeszkadza

4.jpg
Plik ściągnięto 17667 raz(y) 72,21 KB

 
 
crashvilleboss 

Wysłany: Pon 13 Cze, 2011 21:26   

dziś mnie spotkała sprawa typu tej szkoły gdzieś tam w Polsce dla TIROWCÓW.

Jadąc autobusem w stronę Wielbarku jeden z tirów [firma z Rybnika EDRO-TRANS] dwukrotnie wyprzedzał na trzeciego i na pewno miał ponad już te 50 km/h. Na tylnej klapie naczepy był numer telefonu więc zadzwoniłem do tej firmy transportowej tłumacząc panu po drugiej strony słuchawki co i jak i co on o tym sądzi a ten pan : "Proszę Pana My tak na Śląsku jeździmy" oczywiście to nie wszystko ale było także sporo wulgaryzmów. Na dodatek ten ktoś mi po śląsku nawijał.

i wychodzi właśnie to czego uczy się kierowców tirów
Ostatnio zmieniony przez crashvilleboss Pon 13 Cze, 2011 21:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stanisławn 

Pomógł: 3 razy
Wysłany: Wto 14 Cze, 2011 09:26   

crashvilleboss napisał/a:
Na dodatek ten ktoś mi po śląsku nawijał.
jak używał słowa "ciul" to na Śląsku największa obelga.
W Kałdowie młody kierowca jechał prawym pasem niby to będzie jechał prosto do Grobelna, przejechał przez linię ciągłą wycofał ustawił się przed sznurem samochodów zadowolony, że nie musi czekać w kolejce
 
 
rutek_m 
Malborżanin vel Malborczyk

Pomógł: 1 raz
Wysłany: Wto 14 Cze, 2011 10:28   

To akurat na tym skrzyżowaniu to normalna praktyka niestety. Kamerę postawić i tępić cwaniactwo. Wszyscy czekają to i on niech czeka.
 
 
Ichu 

Pomógł: 1 raz
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011 15:58   

Dzisiaj jechałem ulicą Gen. de Gaulle'a w stronę Nowej Wsi. Na przystanku (przed pierwszym przejazdem kolejowym) zatrzymał się autobus MZK. Zatrzymałem się za nim, za mną jeszcze jeden samochód, niestety, trzeciemu w kolejce kierowcy białego Renault Kangoo bardzo się spieszyło, zjechał na przeciwny pas by ominąć nas i autobus. O mały włos nie potrącił kobiety wychodzącej zza autobusu. Kobieta była oczywiście na prześciu dla pieszych. Żałuję, że nie zdążyłem zerknąć na numery rejestracyjne tego bałwana...
 
 
margan1983 
...


Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011 17:15   

By zrobili porządek... wyłączanie świateł za mostem nic nie daje, myślę choć specjalistą nie jestem, że rondo było by dobrym rozwiązaniem.

Dla przykładu zawsze z Tczewa jadę około 20 minut dziś godzina...
korek na moście nad Wisłą, zatrzymanie ruchu w Gnojewie, to samo kawałek dalej z powodu przebudowy drogi, następnie korek do Malborka aby wjechać, korek na Kościuszki bo GSL sobie półciężarówką zawracał i się nie zmieścił koło pomnika, masakra dziś była! Niektórym nerwy puściły i mi też bo spóźniłem się na spotkanie 30 minut
_________________
Kiedyś było jak by fajniej.
 
 
 
Andrzej 123 


Pomógł: 2 razy
Wysłany: Pon 22 Kwi, 2013 19:51   

Jak zająć jak najwięcej miejsc parkingowych?

par.jpg
Plik ściągnięto 16049 raz(y) 73,85 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group