Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
Lokomotywa SU-112 i przebudowana na ST45 -01
Autor Wiadomość
piaskowiec52 


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Sob 15 Sie, 2009 21:36   Lokomotywa SU-112 i przebudowana na ST45 -01

Oto co spotkałem w Grudziądzu.

P1030506.JPG
Kabina masz.
Plik ściągnięto 20187 raz(y) 51,11 KB

P1030485.JPG
Druga strona
Plik ściągnięto 20187 raz(y) 64,26 KB

P1030484.JPG
Jedna strona
Plik ściągnięto 20187 raz(y) 44,79 KB

_________________
piasek
 
 
piaskowiec52 


Pomógł: 1 raz
Wysłany: Wto 03 Lis, 2009 12:30   

Silnik i kabina lok

dobry.JPG
Plik ściągnięto 364 raz(y) 40,21 KB

dobre1.JPG
Plik ściągnięto 446 raz(y) 47,18 KB

_________________
piasek
 
 
Ichu 

Pomógł: 1 raz
Wysłany: Wto 03 Lis, 2009 20:40   

W październikowym "Świecie kolei" jest artykuł na temat modernizacji tej lokomotywy. Zakres zmian jest dosyć spory, choć np. prądnica główna i silniki trakcyjne pozostały niezmienione.
Ostatnio zmieniony przez Ichu Wto 03 Lis, 2009 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wyludniacz
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lis, 2009 09:28   

a mp3?????? kiszka :mrgreen:

Głębokie
Ostatnio zmieniony przez StormChaser Sro 04 Lis, 2009 09:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Seidel 
Seidel


Wysłany: Pon 09 Lis, 2009 14:12   

Ichu napisał/a:
W październikowym "Świecie kolei" jest artykuł na temat modernizacji tej lokomotywy. Zakres zmian jest dosyć spory, choć np. prądnica główna i silniki trakcyjne pozostały niezmienione.
Masz rację. Tyle tylko,że właśnie przez zaniechanie głębszej modernizacji zrobiono pseudo towarową lokomotywę. Moc lok nie zmieniła się. I ciągnąc we wrześniu raptem 1600 ton węgla do Kwidzyna musiała posiłkowac się na "popychu" SM42. Jak zwykle u nas zrobiono,ale nie do końca.
_________________
Q.F.L.
 
 
drosik 


Wysłany: Pon 09 Lis, 2009 14:53   

Widziałem ją na "gościnnych występach" w Kwidzynie, ciągnęła ponad 40 wagonów, ale pustych ;) z tego co wiem, to były wagony do remontu.
Skład jechał do Zajączkowa Tczewskiego z Kwidzyna przez Grudziądz, spowodowane to chyba było remontem mostu na wiśle.

st45-01_male.jpg
ST45-01 w okolicach Kwidzyna
Plik ściągnięto 381 raz(y) 127,64 KB

 
 
 
Ichu 

Pomógł: 1 raz
Wysłany: Pon 09 Lis, 2009 20:47   

Na tym ujęciu przód prezentuje się nawet całkiem nieźle, być może dlatego, że nie widać zaokrągleń reszty pudła. Swoją drogą, to gratuluję :) Kto by pomyślał że jedyny jak na razie egzemplarz będzie jeździł po naszej okolicy.
Seidel napisał/a:
Masz rację. Tyle tylko,że właśnie przez zaniechanie głębszej modernizacji zrobiono pseudo towarową lokomotywę. Moc lok nie zmieniła się. I ciągnąc we wrześniu raptem 1600 ton węgla do Kwidzyna musiała posiłkowac się na "popychu" SM42. Jak zwykle u nas zrobiono,ale nie do końca.

No cóż, PKP Cargo z jednej strony nie było stać na nowe lokomotywy, a z drugiej na poważniejszą modernizację...
 
 
Milek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 09 Lis, 2009 20:50   

Ichu napisał/a:
jedyny jak na razie egzemplarz będzie jeździł po naszej okolicy

Trza go złapać i do skansenu :-D
 
 
Seidel 
Seidel


Wysłany: Wto 10 Lis, 2009 09:54   

Wernersdorf napisał/a:
Ichu napisał/a:
jedyny jak na razie egzemplarz będzie jeździł po naszej okolicy

Trza go złapać i do skansenu :-D
No i chyba tam będzie jego miejsce.... Zresztą Cargo to samo zrobiła z ST 44. Wsadzili rosyjski(a tak naprawdę radziecki) silnik zaprojektowany na początku lat siedemdziesiątych,dodali klimę i GPS śledzący nie wiadomo co i po co ... I są w pełni z siebie zadowoleni. Jak zresztą zawsze z każdych chybionych decyzji. Dlaczego to LOTOS a nie Cargo ma tak świetnie zmodernizowanego "Gagarina" jakim jest znany chyba wzystkim "Challenger"" ??? Bo decyzje podejmują ludzie z otwartymi głowami,a nie pokomunistyczne dziadki,którym zależy tylko na doczekaniu wysokiej emerytury.A po nich chocby potop.... Aż dziw bierze,że tak fatalnie kierowana firma,która w końcu jest jedną z większych tego typu w Europie,nawet w kryzysie ogólnoświatowym przynosi zyski. Ale to raczej zasługa ludzi wypracowujących zyski,niż decydentów spijających śmietankę...
_________________
Q.F.L.
 
 
drosik 


Wysłany: Wto 10 Lis, 2009 11:13   

Seidel,
Mówisz o 311D :?:

311d-08.JPG
Plik ściągnięto 375 raz(y) 110,02 KB

311d-01.jpg
Plik ściągnięto 421 raz(y) 93,06 KB

 
 
 
mirunia 

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010 11:27   

Dlaczego to LOTOS a nie Cargo ma tak świetnie zmodernizowanego "Gagarina" jakim jest znany chyba wzystkim "Challenger"" ??? :-/ LOTOS nie posiada w/w lokomotywy i nie jest to zmodernizowany "Gagarin" Jest tam wykorzystane podwozie z "Gagarina" a cała reszta to zupełnie inna bajka. PCC to teraz DB Schenker RAIL POLSKA S.A
a tak od siebie " Chllengrer" to jest to!!!!! świetnie się tym jeździ!!!! :hahaha: POZDRAWIAM :-D
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group