|
Marienburg.pl Nasze Miasto, Nasza Pasja... |
|
Historia kolei - ogólnie - Lokomotywa SU-112 i przebudowana na ST45 -01
piaskowiec52 - Sob 15 Sie, 2009 22:36 Temat postu: Lokomotywa SU-112 i przebudowana na ST45 -01 Oto co spotkałem w Grudziądzu.
piaskowiec52 - Wto 03 Lis, 2009 12:30
Silnik i kabina lok
Ichu - Wto 03 Lis, 2009 20:40
W październikowym "Świecie kolei" jest artykuł na temat modernizacji tej lokomotywy. Zakres zmian jest dosyć spory, choć np. prądnica główna i silniki trakcyjne pozostały niezmienione.
wyludniacz - Sro 04 Lis, 2009 09:28
a mp3?????? kiszka
Głębokie
Seidel - Pon 09 Lis, 2009 14:12
Ichu napisał/a: | W październikowym "Świecie kolei" jest artykuł na temat modernizacji tej lokomotywy. Zakres zmian jest dosyć spory, choć np. prądnica główna i silniki trakcyjne pozostały niezmienione. | Masz rację. Tyle tylko,że właśnie przez zaniechanie głębszej modernizacji zrobiono pseudo towarową lokomotywę. Moc lok nie zmieniła się. I ciągnąc we wrześniu raptem 1600 ton węgla do Kwidzyna musiała posiłkowac się na "popychu" SM42. Jak zwykle u nas zrobiono,ale nie do końca.
drosik - Pon 09 Lis, 2009 14:53
Widziałem ją na "gościnnych występach" w Kwidzynie, ciągnęła ponad 40 wagonów, ale pustych ;) z tego co wiem, to były wagony do remontu.
Skład jechał do Zajączkowa Tczewskiego z Kwidzyna przez Grudziądz, spowodowane to chyba było remontem mostu na wiśle.
Ichu - Pon 09 Lis, 2009 20:47
Na tym ujęciu przód prezentuje się nawet całkiem nieźle, być może dlatego, że nie widać zaokrągleń reszty pudła. Swoją drogą, to gratuluję :) Kto by pomyślał że jedyny jak na razie egzemplarz będzie jeździł po naszej okolicy.
Seidel napisał/a: | Masz rację. Tyle tylko,że właśnie przez zaniechanie głębszej modernizacji zrobiono pseudo towarową lokomotywę. Moc lok nie zmieniła się. I ciągnąc we wrześniu raptem 1600 ton węgla do Kwidzyna musiała posiłkowac się na "popychu" SM42. Jak zwykle u nas zrobiono,ale nie do końca. |
No cóż, PKP Cargo z jednej strony nie było stać na nowe lokomotywy, a z drugiej na poważniejszą modernizację...
Milek - Pon 09 Lis, 2009 20:50
Ichu napisał/a: | jedyny jak na razie egzemplarz będzie jeździł po naszej okolicy |
Trza go złapać i do skansenu
Seidel - Wto 10 Lis, 2009 09:54
Wernersdorf napisał/a: | Ichu napisał/a: | jedyny jak na razie egzemplarz będzie jeździł po naszej okolicy |
Trza go złapać i do skansenu | No i chyba tam będzie jego miejsce.... Zresztą Cargo to samo zrobiła z ST 44. Wsadzili rosyjski(a tak naprawdę radziecki) silnik zaprojektowany na początku lat siedemdziesiątych,dodali klimę i GPS śledzący nie wiadomo co i po co ... I są w pełni z siebie zadowoleni. Jak zresztą zawsze z każdych chybionych decyzji. Dlaczego to LOTOS a nie Cargo ma tak świetnie zmodernizowanego "Gagarina" jakim jest znany chyba wzystkim "Challenger"" ??? Bo decyzje podejmują ludzie z otwartymi głowami,a nie pokomunistyczne dziadki,którym zależy tylko na doczekaniu wysokiej emerytury.A po nich chocby potop.... Aż dziw bierze,że tak fatalnie kierowana firma,która w końcu jest jedną z większych tego typu w Europie,nawet w kryzysie ogólnoświatowym przynosi zyski. Ale to raczej zasługa ludzi wypracowujących zyski,niż decydentów spijających śmietankę...
drosik - Wto 10 Lis, 2009 11:13
Seidel,
Mówisz o 311D
mirunia - Czw 06 Maj, 2010 12:27
Dlaczego to LOTOS a nie Cargo ma tak świetnie zmodernizowanego "Gagarina" jakim jest znany chyba wzystkim "Challenger"" ??? LOTOS nie posiada w/w lokomotywy i nie jest to zmodernizowany "Gagarin" Jest tam wykorzystane podwozie z "Gagarina" a cała reszta to zupełnie inna bajka. PCC to teraz DB Schenker RAIL POLSKA S.A
a tak od siebie " Chllengrer" to jest to!!!!! świetnie się tym jeździ!!!! POZDRAWIAM
|
|